Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، صبح امروز شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ با برگزاری نخستین جلسه ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در استان کردستان با حضور مسئولین واحدهای تخصصی حوزه هنری و امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری باشکوه برنامه های این هفته در سال ۹۹ برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه امین مرادی با اشاره به شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دولت آمریکا بعنوان بزرگترین تروریسم دولتی جهان در یک جنایت آشکار و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی در یک کشور ثالث، مجاهدی فی سبیل الله را با ابزار ترور به شهادت رساند تا بلکه بتواند خود را از منجلاب های داخلی و بین المللی که در آن گرفتار شده، نجات دهد، غافل از آنکه پایانی برحضور نامشروعش در منطقه را به صدا در آورده است.

وی افزود: دشمنان بدانند از خون به ناحق ریخته شده حاج قاسم، هزاران سلیمانی در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی پرورش پیدا می کند و در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستاده و با انتقام سختی که از بانیان این اقدام شرارت آمیز می گیرند، آنان را روسیاه تاریخ خواهند کرد.

مرادی نقش و رسالت هنرمندان را در مواجهه با این رویدادها بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: هنر انقلاب اسلامی، برگرفته از فرهنگ عاشورایی و پاسدار خون شهدایی است که در راه حفاظت از آب وخاک و ارزش های اسلامی و انقلابی، پا به میدان گذاشتند و اقتدار امروز ایران اسلامی را به ارمغان گذاشتند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: در چند سال برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی که هرساله از ۲۰ تا ۲۷ فروردین و به مناسبت شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی به انجام رسیده است، برنامه های هنری و فرهنگی ارزشمندی در سطح استان برگزار گردیده است.

او افزود: با توجه به اتفاقات و رخدادهای اخیر ناشی از ددمنشی آمریکایی ها برعلیه ملت ایران و همچنین آشکار شدن چهره های پنهان دشمنان منطقه ای برنامه ریزی متناسب با این رویدادها و بهره مندی از زبان هنر در تمام بخش ها با خلاقیت و نو آوری و دوری از برنامه های تکراری بسیار ضروری است.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در استان کردستان تأکید کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی صرفاً اجرای یک برنامه نیست و با توجه به اهمیت آن و زمان برگزاری به عنوان یک استراتژی سالانه هنری به آن نگریسته شود و برهمین مبنا بهره مندی از تمامی ظرفیت های فرهنگی وهنری دستگاه های اجرایی استان ضروری است.

گفتنی است، تشکیل منظم جلسات ستاد باتوجه به بخشنامه های مربوط به این هفته، استفاده از ظرفیت های همه رشته های هنری جهت تبیین ومعرفی مصادیق هنر انقلاب به مخاطب و ترسیم هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی مصوباتی است، که در این جلسه به تصویب رسید.

کد خبر 4816181

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری کردستان قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی قزوین ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز آلودگی هوا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری