Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@11:46:28 GMT

برای کنکور 99 از چه زمانی باید شروع کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۶۳۳۱

برای کنکور 99 از چه زمانی باید شروع کنیم؟

این روزها برای بسیاری از دانش آموزان کنکوری این سوال مطرح است که در صورتی که از الان برای مطالعه کنکور اقدام کنند، شانس قبولی دارند یا نه!؟ در واقع آنها به دوستان خود که احتمالا از زمان زودتری برای مطالعه کنکور شروع کرده اند نگاه می کنند و به نوعی خود را از قافله عقب می دانند. بسته های آموزشی موسساتی چون حرف آخر که علاوه بر آموزش کامل مباحث کنکور، شامل پشتیبانی و برنامه ریزی نیز هستند، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال نتیجه مطلوب در زمان کوتاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شروع ماراتن کنکور هیچ وقت دیر نیست!

واقعیت این است که زمان تنها یکی از معیارهای موفقیت در کنکور است اما شرط کافی نیست! نمونه های بسیاری در سال های گذشته فقط با مطالعه در ماه های پایانی نزدیک به کنکور نتایج اعجاب انگیز گرفته اند. کیفیت مطالعه و همچنین منابع مناسب در این مسیر اهمیت بسیار بیشتری نسبت به زمان شروع دارند!با مثالی ساده موضوع زمان شروع برای مطالعه کنکور را مورد ارزیابی قرار دهیم. فرض کنید که از شهری به شهر دیگر قرار است سفر کنید. چندین مسیر مختلف و همچنین وسایل نقلیه متفاوتی در اختیار شماست. مسیر های مختلف، زمان های بیشتر یا کمتری برای رسیدن به مقصد طول می کشد. و اگر کسی زودتر اقدام به حرکت کند، زودتر هم می رسد. در عین حال شما می توانید از وسایل نقلیه با سرعت های بیشتر نیز برای رسیدن به مقصد با زمانی کمتر صرف کنید. البته که احتمالا باید هزینه ی بیشتری برای این سفر اختصاص دهید اما در صورتی که زمان کافی نداشته باشید، این هزینه منطقی و عاقلانه خواهد بود.

“آیا می توان گفت کسی که زودتر شروع کرده است، زودتر هم می رسد!؟”

ماراتن کنکور نیز مثل سفری با مسافت طولانی است. اگر زمان کافی داشته باشید می توانید با وسیله کم سرعت در زمان زیاد به مقصد برسید و در صورتی که زمان کمی برای رسیدن به مسیر داشته باشید می توانید با وسایل نقلیه سریعتر به مقصد برسید.

پکیج های جامع کنکور

موسسه حرف آخر هر روز در شبکه های سیما برنامه های آموزشی برای دانش آموزان کنکوری رشته های مختلف اجرا می کند. پکیج های دروس تجربی، ریاضی و انسانی در استودیوهای اختصاصی این موسسه و توسط اساتید بنام کشور ضبط می گردد. یکی دیگر از ملاک های انتخاب بسته های آموزشی مناسب، خدمات جانبی همچون پشتیبانی و برنامه ریزی می باشند. صرف تهیه پکیج های مختلفی که در بازار نیز به وفور موجود است نمی تواند شما را به موفقیت برساند. برنامه ریزی همراه با محتوای آموزشی مناسب و با کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته، تنها توسط موسسات معتبر ارایه می گردد.

بسته جامع کنکور رشته ریاضی نظام جدید

قبولی در کنکور سراسری کار ساده ای نیست و نیازمند دانش و تسلط بالا در تمامی دروس است. موسسه حرف آخر، برای کمک به دانش آموزان رشته ریاضی که قصد قبولی در رشته های دانشگاهی پرطرفدار را دارند، بسته کاملی از آموزش کلیه دروس رشته ریاضی را آماده نموده است تا در مدت زمان کم و با بازدهی بالا، تمامی تکنیک ها و الگوهایی که برای پاسخ دادن به تست های کنکور سراسری نیاز دارند را بیاموزند.

موسسه حرف اخر با حفظ فرمول ها و مفاهیم به شدت مخالف است. به همین علت است که استاد هر درس تعداد بسیار اندکی الگوی پایه ای برای حل مسائل به شما آموزش می دهد و بدون حفظ فرمول ها قدرت حل مسائل را پیدا خواهید کرد. بسته کامل رشته ریاضی شامل دروس فیزیک،  شیمی، ریاضی، عربی، دینی، زبان انگلیسی و ادبیات به همراه کتاب کارهای مربوطه است.

این پک شامل محصولات زیر می باشد:

پکیج فیزیک جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج شیمی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج ریاضی جامع رشته ریاضی (نظام جدید) + کتاب کار پکیج دین و زندگی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج ادبیات فارسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج زبان انگلیسی جامع (گرامر،لغات و درک مطلب) (نظام جدید) + کتاب کار زبان عربی جامع کنکور (نظام جدید)

بسته جامع کنکور رشته تجربی نظام جدید

پکیج کامل رشته تجربی با ده آزمون نظام جدید یک بسته آموزشی اختصاصی است که طی آن تک تک دروس مهم کنکور رشته تجربی توسط اساتید خبره هر درس تدریس شده است. شیوه تدریس در این مجموعه بسیار روان است و هر استاد با استفاده از ابزارهایی نظیر انیمیشن، تصاویر، داستان سازی و… مفاهیم را از پایه تا انتها آموزش می دهد و در حافظه بلند مدت شما ثبت می کند. تدریس اساتید این مجموعه بسیار جذاب است و روند تدریس به گونه ای است که تا آخر هر درس با انرژی و اشتیاق به یادگیری ادامه می دهید.

به همراه پکیج رشته تجربی حرف آخر مجموعه 10 آزمون مبحثی را نیز دریافت خواهید کرد در نتیجه این فرصت را خواهید داشت که پس از مطالعه دروس، خود را مورد محک قرار داده و ایرادات و نقاط ضعف خود را بشناسید. سپس با استفاده از پاسخ نما که در بخش آزمون های مبحثی قرار دارد، روش حل سوال مورد نظر را دقیقا مطابق با شیوه آموزش استاد در بخش آموزشی مشاهده نمایید. با استفاده از این مجموعه کامل آموزش و امتحان، از هرگونه رفت و آمد میان کلاس های مختلف و پرداخت هزینه های گزاف آسوده می شوید.با تهیه این پکیج دیگر نیازی به هیچ کتاب یا محصول کمک آموزشی دیگری نخواهید داشت.

این پک شامل محصولات زیر می باشد:

پکیج زیست شناسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج ریاضی جامع رشته تجربی (نظام جدید) + کتاب کار پکیج فیزیک جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج شیمی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج دین و زندگی جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج ادبیات جامع (نظام جدید) + کتاب کار پکیج زبان انگلیسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار عربی جامع کنکور (نظام جدید) محاسبات سریع + 7 الگوی طلائی زیست (نظام جدید) 10 آزمون مبحثی (نظام جدید)

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهادت سردار قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس فرودگاه بغداد حشد الشعبی کنکور 99 حرف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1403 برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز  7 فروردین از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه 12 فروردین 1403 پایان می‌پذیرد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.

در کنکور 1403 برای نخستین بار گروه فرهنگیان به مجموعه گروه‌های موجود ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه اضافه شد و کنکور فرهنگیان به منظور پذیرش در دانشگاه فرهنگیان  فقط اردیبهشت برگزار خواهد شد و در نوبت دوم کنکور در تیرماه این آزمون وجود ندارد‌.

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از 7 فروردین آغاز می‌شود

سهم سوابق تحصیلی و کنکور در سال 1403 به میزان مساوی 50 درصد برای هر کدام است.

نوبت اول کنکور سال 1403 برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر 5 تا 15 آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • انسان‌ها از چه زمانی شروع به حرف زدن کرده‌اند؟
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!