Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا کوچکی از فوت خانواده ۴ نفره بومهنی براثر گازگرفتگی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شب گذشته رخ‌داده است.

کوچکی گفت: علت این حادثه نصب غیراصولی دودکش آبگرم کن و همچنین استفاده از بخاری بدون دودکش و نبود محفظه ورود هوا به منزل بوده است، ۲ دختر ۸ و ۲ ساله و پدر و مادر آنها در این حادثه ناگوار جان خود را ازدست‌داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن، استان تهران ضمن توصیه به شهروندان در خصوص رعایت ایمنی بخاری و وسایل گرمایشی گفت: توجه بیشتر این خانواده به چگونگی نصب و اطمینان از سلامت و استاندارد بودن وسایل گرمایشی می‌توانست از رقم خوردن این حادثه جلوگیری کند.

کد خبر 475419 برچسب‌ها گاز گرفتگی آتش‌ نشانی تهران استان تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گاز گرفتگی آتش نشانی تهران استان تهران حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شدند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی روند افزایشی را در مسمومیت با مونوکسید کربن در بین شهروندان شاهدیم که انتظار می رود مسافران و هموطنان در استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6064236

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی