Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدعلی شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:دشمن به هیچ قیمتی نتوانست این شخصیت بزرگ و تاثیرگذار در جهان اسلام را تحمل کند و عاقبت این مرد بزرگ را که انصافا" مالک اشتر زمان بود ناجوانمردانه به شهادت رساند.
وی گفت:امریکایی‌ها با این جنایت که نقص آشکار قوانین شناخته شده بین‌المللی است خود را نزد افکار جهانیان رسوا و مظلومیت ملت ایران و جهان اسلام را بیش از پیش نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیعی به نقش مهم سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم و ریشه کنی غده سرطانی داعش در خاورمیانه و تقویت محور مقاومت اشاره کرد و افزود: این شهید عزیز هرچند به آرزوی دیرینه اش رسید ولی امت اسلامی و آزادی خواهان سراسر جهان را به سوگ نشاند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: شهادت این شهید عزیز هرچند جانگداز وجانکاه است ولی خللی در ادامه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه آن را قوی‌تر و تنومندتر از گذشته خواهد کرد.
وی گفت: ما انتقام سختی از امریکایی‌ها که عامل این جنایت هولناک و شقاوت آمیز بودند خواهیم گرفت.
مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ، استاندار خوزستان ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، شخصیت‌های سیاسی و علمی ، حوزه‌های علمیه خوزستان  با صدور اطلاعیه ها و بیانیه‌های جداگانه جنایت وحشیانه به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ابومهدی المهندس جانشین سازمان حشدالشعبی(بسیج مردمی عراق) و همراهان آنان را تبریک و تسلیت گفته و بر تداوم راه پرافتخار شهیدان تاکید کردند.    
به گزارش ایرنا ، طبق برنامه اعلام شده از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان فردا (یکشنبه) خوزستان نخستین میزبان پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور خواهد بود. 

تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا از ساعت هشت صبح در شهرستان اهواز از میدان مولوی به سمت چهارراه سلمان فارسی(نادری) برگزار می‌شود.
شهید قاسم سلیمانی فرماندار شجاع و جسور لشکر۴۱ ثارالله کرمان در دوران هشت دفاع مقدس ، با حضور موثر درخطوط مقدم جهاد و مبارزه با نیروهای بعثی عراق ، نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام به خصوص حماسه آزاد سازی خرمشهر داشت.

شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همچنین در جریان سیلاب مهیب فروردین ماه امسال خوزستان ، خاضعانه و خالصانه در کنار مردم آسیب دیده قرار گرفت و منشاء خدمات ارزنده و ماندگاری شد.
 بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه کشورمان هم نیزبا صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی  آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده در این وزارت خانه تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

برچسب‌ها شهدا مجلس خبرگان رهبری قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا مجلس خبرگان رهبری قاسم سلیمانی شهدا مجلس خبرگان رهبری قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور در نشست با نخبگان علمی پاکستان گفت: مردم پاکستان به مردم ایران علاقمندند چون انقلاب اسلامی ضد ظلم، بی‌عدالتی و استعمار است. مردم پاکستان نسبت به ظلم و نظام سلطه حساسیت دارند و علیه ظلم و نجات مظلومان، فریاد می‌زنند. از این جهت ملت پاکستان و ایران در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است. امروز بصیرت مردم مانع از تفرقه‌افکنی دشمنان شده است.

رئیس جمهور گفت: بسیار باعث تاسف است کشتن بیش از سی‌هزار مردم بی‌گناه فلسطین و غزه که اکثر آن‌ها زنان و کودکان هستند باعث تاسف بیشتر است که آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند و سازمان‌های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند کارایی خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: امروز نه فقط امت‌اسلامی بلکه جهان بشریت به دنبال یک نظام‌عادلانه است که بتواند حق مردم مظلوم را از ظالم بگیرن.

رئیسی گفت: دشمنان تلاش کردند تا یمن را بهم بریزند اما نتوانستند. بصیرت مردم عاملی شد تا غربی‌ها در توطئه علیه امت‌اسلامی و توهین به نبی‌مکرم‌اسلام و مقدسات نتوانند موفق شوند.

وی افزود: در سوریه و عراق، داعش را تشکیل دادند و بعد در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا دو نامزد اعلام کردند که داعش را ما تشکیل دادیم.

وی در ادامه گفت: با همه توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب داشتند، نتوانستند برای متوقف کردن اسلام و امت‌اسلامی کاری از پیش ببرند

رئیس جمهور تصریح کرد: جنایت‌های زیادی کردند، خون‌های زیادی ریختند که عراق و سوریه را به هم بریزند اما نتوانستند.

کد خبر 6085940 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟