Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسنعلی امامی جانشین رئیس پلیس راهور مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به حضور حداکثری مردم ولایت مدار و شهیدپرور مشهد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سردار سلیمانی فردا یکشنبه تمامی خیابان های اطراف حرم دارای محدودیت تردد خواهد بود.

او با توجه به اینکه این مراسم از میدان  ۱۵خرداد شروع می شود ادامه داد: توقف کلیه خودروها از میدان  ۱۵خرداد به سمت حرم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تقاطع بسیج به سمت میدان بسیج، تقاطع نخرسی به سمت کوشش، تقاطع کوشش به سمت میدان  ۱۵خرداد، تقاطع دانش به سمت میدان بیت المقدس و شهید اندرزگو محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

 

انتهای پیام//ز.ق

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ترافیک حرم مطهر رضوی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح سه شنبه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش گفت: محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف برای برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمان از ساعت یک بامداد روز ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابیطالب (ع) و از سمت غرب از بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

وی با بیان اینکه در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد گفت: از ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد، لذا شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079712

دیگر خبرها

  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان