Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@09:34:59 GMT

با آرامگاه ابدی حاج قاسم سلیمانی بیشتر آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۸۷۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

اکثر شهدایی که در گلزار شهدای کرمان آرمیده‌اند، همه از بچه‌های لشکر ۴۱ ثارالله هستند. الله اکبر؛ شما در شب‌های عملیات با هم چه پیمانی بستید که این‌گونه همدیگر را رها نمی‌کنید. چه عشق، وفا و عهدی شماها در شب های عملیات با هم داشته‌اید؟ لیلی و مجنون، شیرین و فرهاد در برابر عشق و دلدادگی شما حرفی برای گفتن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا گلزار شهدای کرمان است. خانه ابدی یک هزار شهید استان کرمان. خانه ابدی قاسم سلیمانی‌ها، بادپایی‌ها، یوسف الهی‌ها، مغفوری‌ها و ....

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: گلزار شهدای کرمان از اوایل جنگ تحمیلی یعنی از سال ۱۳۵۹ احداث شده و اکنون آرامگاه یک هزار شهید استان کرمان است.

وی از طرح بازسازی گلزار شهدای کرمان در چند سال قبل سخن به میان آورد و بیان کرد: در سال ۸۴ کل گلزار شهدا را نوسازی و بهسازی کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان، شهید مغفوری، شهید میرحسینی، شهید یوسف‌الهی، شهید شیخ‌شعاعی، شهید زنده‌روح، شهید علی شفیعی، شهید محتشم و ... را از شهدای شاخص این گلزار دانست و گفت: اکثر فرماندهان دفاع مقدس در اینجا آرمیده‌اند.

گروهی تصریح کرد: از یک هزار شهید گلزار شهدای کرمان حدود ۱۷۰ شهید متعلق به سانحه هوایی سال ۱۳۸۱، حدود ۱۰ شهید مدافع حرم، حدود ۲۰۰ شهید مبارزه با مواد مخدر و مابقی شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به موقعیت جغرافیایی گلزار شهدای کرمان و واقع شدن آن در جوار کوه‌های صاحب‌الزمان و جنگل قائم شهر کرمان اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان شکیل‌ترین طرح گلزار شهدای در کل کشور شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثریت شهدای این گلزار، شهدای لشکر ۴۱ ثارالله و از یاران خود حاج قاسم سلیمانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاسم سلیمانی آرامگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان فقط با مردم آباد می‌شود

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی در آئین بازگشایی شهربازی کرمان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی برای بازگشایی این مجموعه، اظهار کرد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه شهربازی کرمان در حال تغییر است، از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه خبر داد و افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم؛ در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم، همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.

وی این اقدامات را برای شهری مثل کرمان کافی ندانست و گفت: کرمان شهر زیارتی و میزبان زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و باید حتماً شهری در شأن زائران او باشد؛ حاج‌قاسم همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشتند و ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم.

کد خبر 739669

دیگر خبرها

  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • «خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند
  • ببینید/ وصیت امیرالمومنین به امام حسن مجتبی(ع) از زبان شهید سلیمانی