Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان  به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه آموزشی به‌‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در زمینه گسترش فعالیت‌های علمی، آموزش‌های مهارتی و در راستای راهبردها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای منعقد شد.

توانمندسازی مهارتی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار به نیروی متخصص، کارآفرینی  و توسعه مشارکت با بخش‌های عمومی و دولتی به منظور هم‌افزایی در استفاده از توانایی‌ها و امکانات طرفین تنظیم شده از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه بود.

از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه را می‌توان به مشارکت در راه‌اندازی مدرسـه عالی طراحی دوخت نام برد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ۷۴ درصد از کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره قبولی در آزمون‌ها شدند.

وهب مختاران افزود: ۶۵ هزار و ۶۳۸ نفر در سال گذشته با هدف سنجش و ارزشیابی مهارتی در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای این استان شرکت کردند.

او هدف و اولویت اصلی مهارت‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای را ایجاد فرصت‌های شغلی اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده ۳۶ هزار و ۴۲۳ نفر مرد و ۲۹ هزار و ۲۱۵ نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه افراد پس از حضور در دوره‌های مهارتی بخش دولتی و خصوصی برای دریافت گواهینامه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید در آزمون‌ها شرکت کنند گفت: این آزمون‌ها شامل آزمون هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه، ادواری و آنلاین است.

کارآموزان در رشته‌های مختلف مانند صنایع دستی، جوشکاری، مکانیک، فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، مراقبت زیبایی، حسابداری، مدیریت خانواده، گردشگری، صنایع چوب، برق و اتومکانیک مورد ارزیابی مهارتی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان