Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گردهمایی بزرگ هنرمندان به یاد شهید قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان  حوزه‌های مختلف برگزار شد.

در این مراسم، هنرمندانی همچون امیرحسین ثقفی، ناصر شفق، مومنی شریف، محمد حمزه‌ای، فرهاد توحیدی، سعید بیابانکی، کوروش زارعی، امیرحسین شفیعی، میلاد عرفان‌پور، علی روئین‌تن مجتبی حسینی، محمد الهیاری، مهدی افضلی، علی‌اکبر صفی‌پور، خیرالله تقیانی‌پور و سعید سعدی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش زارعی طی سخنانی در این مراسم  با عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و با خواندن قطعه‌ای ادبی گفت: شهادت سردار سلیمانی برای همه ما غیر منتظره بود و‌نه تنها دل مردم ایران بلکه  دل مردم آزادی‌خواه و دردمند دنیا را به درد آورد.

زارعی تصریح کرد: حاج قاسم برای همه مردم آزادی‌خواه دنیا بود و امروز همه آزادی‌خواهان دنیا داغدار هستند.

در ادامه مراسم، میلاد عرفان‌پور قطعه شعری را قرائت کرد و بعد نوبت همایون امیرزاده بود تا با سخنانی در رثای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برنامه را ادامه دهد.

امیرزاده که از دوستان و هم‌رزمان سردار سلیمانی بود، با بیان اینکه «من خیلی کوچکتر از آن هستم که ابعاد شخصیتی قاسم سلیمانی را بگویم»، گفت: قبل از والفجر ۸ من یک نوجوان ۱۴ساله بودم که حاج قاسم را دیدم. شالوده و ویژگی اصلی حاج قاسم، توسل به امام حسین و اهل بیت بود و همه رزمندگان ایشان را دوست داشتند.

او با اشاره به اینکه «محبوبیت حاج قاسم مربوط به امروز نیست» ادامه داد: حاج قاسم هرجا بود آنجا خط مقدم بود و وقتی دستوری از سوی او صادر می‌شد امکان نداشت روی زمین بماند زیرا بچه‌ها بسیار عاشق حاج قاسم بودند.

امیرزاده خاطرنشان کرد: حاج قاسم سه رکن ولایت‌پذیری، اخلاق و اخلاق را باهم داشت. در هر دوره‌ای یک اسطوره زاییده می‌شود و اسطوره زمان ما قطعا حاج قاسم سلیمانی است.

پایان‌بخش این مراسم، مرثیه‌سرایی حاج علی انسانی بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان