Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از aksam، سید مجید حسینی بازیکن ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه به تازگی با پیشنهادات اغوا کننده‌ای از تیم‌های ساسولوی ایتالیا و هرتابرلین آلمان رو به رو شده است.

با وجود مخالفت سران باشگاه ترکیه‌ای و انگیزه بالای این مدافع ایرانی در تمرینات و اردو‌های تیمی، مجید حسینی شخصا درخواست دارد تا با گرفتن رضایتنامه اش از این تیم جدا شده و به یکی از این ۲ تیم اروپایی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه ترکیه‌ای ترابزون همچنان اصرار دارد که حسینی را تا پایان فصل فوتبالی نگه دارد.

سید مجید حسینی بیشتر بازی‌های تیمش را در سوپرلیگ ترکیه و سایر رقابت‌های اروپایی از دست داد، اما باز هم مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفت.

بيشتر بخوانيد: مصدومیت ادامه دار مدافع تیم ملی فوتبال

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

به گزارش ورزش سه، کلوپ امشب با وجود تلاش تیمش برای جبران شکست سه بر صفر در بازی رفت، تنها یک بار موفق به گشودن دروازه آتالانتا در برگامو شد و به این ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گل لیورپول در نیمه اول توسط محمد صلاح خیلی زود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اما با هدر رفتن فرصت‌های عالی در نیمه اول، در نیمه دوم آتالانتا با یک بازی بسته و با بستن همه منافذ دفاعی مانع از موقعیت‌سازی روی دروازه‌اش شد. کلوپ هم در نیم ساعت آخر تصمیم گرفت بازیکنان اصلی را بیرون بکشد تا آنها را برای لیگ باطروات‌تر در اختیار داشته باشد.

به این ترتیب دوران پرافتخار اروپایی یورگن کلوپ در لیورپول با حذف اما با یک پیروزی خارج از خانه به اتمام رسید، آن هم در شرایطی که افت ناگهانی تیم در سه مسابقه، شانس کسب سه گانه را به صفر رساند و حالا لیورپول برای تنها جام باقی‌مانده باید امیدوار به کمی خوش شانسی و البته درخشش مقابل حریفان باقی‌مانده‌اش در لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • مجید راهب درگذشت
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت