Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:52:07 GMT

مهر تایید بر استعفای ایرج عرب

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۹۸۰۳

 به گزارش مهر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۶ امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه می دهد که یکی از اعضا، غیبت خود را با ذکر دلیل اعلام کرده است.

ایرج عرب مدیرعامل پیشین پرسپولیس که سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا زمان برگزاری مجمع این فدراسیون برای انتخاب رئیس است مشغله کاری و همچنین عدم حمایت لازم از گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس و نبودن شفافیت مالی در چند ماه اخیر فعالیت محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل سرخپوشان را دلیل غیبت خود در جلسه امروز عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب که هنوز نامه کتبی استعفای خود را به هیات مدیره ارائه نکرده از عملکرد انصاریفرد چندان راضی نیست تا با عدم حضور در جلسه هیات مدیره خود آن را علنی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟

ساعت ۱۸:۴۵ اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آن‌ها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن در‌های تمرین، آن‌ها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات