Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب دربی کاتالونیا در کورنیا برگزار خواهد شد در حالی که بارسا با مسی مثل همیشه شانس اول پیروزی است.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا به عنوان صدرنشین لالیگا امشب در ورزشگاه اسپانیول به مصاف این تیم خواهد رفت. دربی کاتالونیا که امسال شرایط خاصی هم دارد. بارسا در صدر است و اسپانیول در قعر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امید اول گلزنی بارسا لیونل مسی است که با 13 گل زده در صدر جدول گلزنان نیز قرار دارد. او معمولا هر بار برابر اسپانیول قرار گرفته، موفق به گلزنی شده و تاکنون 25 گل نیز برابر این تیم به ثمر رسانده اما یک نکته جالب اینکه مسی امسال بیشتر از کل تیم اسپانیول موفق به گلزنی شده است.

 

فوق ستاره آرژانتینی که 4 بازی این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده، توانسته 13 گل به ثمر برساند در حالی که اسپانیول در 18 بازی گذشته تنها 12 گل به ثمر رسانده است و این تعداد گل توسط 8 بازیکن مختلف زده شده است. همین مشخص می کند که چرا اسپانیول در قعر جدول قرار دارد.

آبلاردو فرناندز که به تازگی هدایت این تیم را قبول کرده، بیش از هر چیزی در خط حمله خود احساس ضعف می کند و در بدترین شرایط باید برابر تیمی قرار بگیرد که مسی را در اختیار دارد. بازیکنی که که تعداد گل هایش بیشتر از همه اسپانیول است.

 

 

  بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بامداد روز شنبه تعدادی از هواداران تراکتور پس از بازگشت اعضای این تیم از قائمشهر با حضور در فرودگاه تبریز ضد اعضای کادر مدیریت، مدیرعامل، کاپیتان و دروازه بان این تیم شعار داده و با انتقاد از عملکرد ضعیف آنها خواستار برکناری تمام اعضای باشگاه توسط مالک تراکتور شدند.

این افراد همچنین جلوی خودروی حامل بازیکنان تراکتور هنگام خروج از فرودگاه را گرفته و علیه هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری زاده، رضا کرمانشاهی، شجاع خلیل زاده و حسین پورحمیدی شعار داده و از اینکه تعدادی دلال به باشگاه رسوخ کرده و اتخاذ تصمیم می کنند، ابراز نگرانی و خشم کردند.

تصاویری از حمله گروهی از هواداران خشمگین تراکتور در فرودگاه تبریز به ون حامل بازیکنان در فضای مجازی وایرال شده است

گفتنی است در پی باخت سنگین ۴ بر یک تیم تراکتور مقابل ذوب آهن در تبریز سرمربی اسپانیایی و تمام اعضای کادر فنی برکنار شد و محمد نصرتی در بازی روز گذشته مقابل نساجی مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشت.

تراکتور روز گذشته نیز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی تن به شکست داد.

این تیم پرهوادار در چهار هفته گذشته و با سه بازی خانگی تنها ۲ امتیاز کسب کرد و به جای صعود در جدول رده سوم جدول رده بندی را هم از دست داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897453

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم
  • هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند
  • PSG روی گزینه اول بارسا دست گذاشت