Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و پیشنهاد می کنم که در استان گلستان تا چهلمین روز درگذشت این سردار شهید ۴۰ برنامه محوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» عصر امروز(شنبه 14 دی) در جلسه برنامه ریزی ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: در 22 بهمن امسال باید به دو موضوع توجه شود نخست اینکه باید این 22 بهمن بسیار با شکوه و با حضور گسترده مردم به ویژه جوانان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: با حضور گسترده مردم در 22 بهمن امیدواریم که انتخابات باشکوهی را در اسفندماه شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه حضور گسترده مردم در 22 بهمن به حضور پرشکوه مردم در انتخابات تاثیرگذار است، افزود: برنامه های دهه فجر باید مردمی، خودجوش و از درون طبقات اجتماعی باشد.

 

وی افزود: از دیرباز دهه فجر با سبک و سیاق دولتی ریل گذاری شده و باید تلاش کنیم که بخش مردمی را پررنگتر کنیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گلستان به تقویت انگیزه های مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزار شدن برنامه های دهه فجر به سبک  دولتی می تواند اثر سو نیز به این برنامه ها بگذارد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به بهره گیری از تشکل های مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: در سطح کلان نظام نارسایی هایی مردم را آزارده خاطر می کند و سطح توقع این است دولت مشکلات و نارسایی ها را برطرف کند.

 

وی افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و پیشنهاد می کنم که در استان گلستان تا چهلمین روز درگذشت این سردار شهید  ۴۰ برنامه محوری برگزار شود. 

 

رئیس تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شخصیت های برجسته سپهبد سلیمانی باید در برنامه های مختلف بازگو شود و این کمترین دینی است که می توانیم نسبت به شهدا در نظر بگیریم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی نماز جمعه سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی ستاد دهه فجر ایام دهه فجر دهه فجر سردار سلیمانی حجت الاسلام سلیمانی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده و شکست‌خورده از ایران بسازد و در مقابل گسترش فرهنگ انقلاب ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی در جمع مسئولان و متولیان ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندید ند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در راستای دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات بار دیگر نشان داد که جوانان این مرزوبوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف وحدت، هم‌دلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به ویژه برای استان سیستان‌وبلوچستان می‌تواند بسیار غنیمت باشد.

شفائی بیان کرد: آن چیزی که ما امروز در جامعه، شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست‌خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیز ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهم‌ترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است، گفت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور بوده و این بسیار ارزشمند است، این مسئله وظیفه‌ای بزرگ را بر گردن ورزشکاران و مسئولان ورزش استان می‌گذارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید اینکه ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه گروه‌های جامعه ما باشند، خاطرنشان کرد: قطعاً تأثیر کلام و رفتار ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است و امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب‌شرق کشور است و ما می‌توانیم با هم‌فکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 746786

دیگر خبرها

  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد