Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، از صبح امروز (شنبه ۱۴ دی‌ماه) آیین‌نامه تسهیلات خرید مسکن با ارقام جدید که ۲ هفته قبل در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید، به شعب بانک مسکن ابلاغ شده و قابل دریافت است.

این تسهیلات که در تهران برای متقاضیان فردی و زوجین به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است، قابل ترکیب با تسهیلات جعاله مسکن بوده که این وام نیز در همین مصوبه از ۲۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درنتیجه متقاضیان فردی و زوجین تهرانی می‌توانند مجموعا ۱۴۰ و ۲۴۰ میلیون تومان وام خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دریافت کنند.

همچنین ساکنان فردی و زوجین مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز می‌توانند به ترتیب ۸۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن قابل ترکیب با وام جعاله ۴۰ میلیون تومانی دریافت و مجموعا ۱۲۰ و ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن از محل اوراق تسهیلات مطالبه کنند.

متقاضیان فردی و زوجین ساکن سایر مناطق شهری نیز در جدیدترین ارقام تسهیلات خرید مسکن می‌توانند به ترتیب ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان و با ترکیب وام جعاله، ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق حق تقدم دریافت کنند.

نرخ سود این تسهیلات ۱۷/۵ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ساله و نرخ سود تسهیلات جعاله نیز ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله است.

برای دریافت تسهیلات جدید مسکن (وام ۲۴۰ میلیون تومانی) متقاضیان زوجین تهرانی باید ۴۸۰ و فردی ۲۸۰ برگه گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن خریداری کنند.

نوع وام مسکن

مجموع اقساط ماهانه

فردی تهران

۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان

زوجین تهران

۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان

فردی مراکز استان‌ها و شهراهای بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت

۲ میلیون تومان و ۳۴۰ هزار تومان

زوجین مراکز استان‌ها و شهراهای بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت

۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان

فردی شهرهای زیر ۲۰۰هزار نفر جمعیت

۲ میلیون تومان

زوجین شهرهای زیر ۲۰۰هزار نفر جمعیت

۳ میلیون تومان

کد خبر 475457 برچسب‌ها وام مسکن - وام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وام مسکن وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری