Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست است که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد. صفحه اینستاگرام این پایگاه عکس به تازگی تصاویر جالب توجهی از تونل‌های زیر دیوار ندبه و مسجدالاقصی را برای نخستین بار منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در تاریخ ۲۰۰۶ تونلی در منطقه سلوان بیرون شهر قدیمی قدس کشف شد که سمت دیگر آن به زیر مسجد الاقصی ختم می‌شد. این تونل به عمق ۱۲ از مسجد عین سلوان و صحن اطراف آن شروع شده و در چند جهت تقسیم می‌شود. گفته می‌شود این تونل بخشی از پروژه «راه هیرودیانی» است که به شهرک‌های یهودی نشین سلوان متصل می‌شود. لازم به ذکر است این تونل ایجاد شده تا یهودیان بدون عبور از پله‌های بالای دیوار شهر قدیمی که تحت نظارت دایره اوقاف اسلامی قرار دارد بتوانندبه داخل شهر مقدس راه یابند.

در ادامه ویدئو منتشر شده در  پایگاه نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشنال جئوگرافیک مسجدالاقصی عکس روز نشنال جئوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش پخت غذای مقلوبه با دستپخت بانوان شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دبیر برگزاری پویش پخت غذای مقلوبه در شیراز گفت: این پویش برای چهارمین سال پیاپی در شیراز و در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع)، به همت جمعی از دغدغه‌مندان مجمع فعالان بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس برگزار شد.
مریم اشراق پور افزود: در این پویش،  ۴۰ بانوی شیرازی حضور داشتند و ۲۰۰ نفر با پخت این غذا افطار کردند.

وی گفت: مقلوبه غذایی است که برای سرو آن، باید قابلمه را وارونه کرد؛ که این وارونگی و ریختن غذا نمادی از بیرون کردن صهیونیست‌ها از مسجدالاقصی و فلسطین است.

پخت غذای مقلوبه چند سالی است که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و زنان مبارز فلسطینی با این غذا در مسجدالاقصی افطار می‌کنند.
این حرکت با هدف جلوگیری از روند یهودی سازی و تجاوزات یهودیان به مسجدالاقصی برگزار می‌شود و پایه گذار این پویش خانم «هَنادی حَلَوانی» یک معلم قرآن است.
دبیر برگزاری پویش پخت غذای مقلوبه در شیراز گفت: این پویش به کوشش بانوان شیرازی در ایران به سرعت فراگیر شده است و اکنون برای چهارمین سال متوالی در ماه رمضان، توسط بانوان ایرانی در همدلی با بانوان فلسطینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پویش پخت غذای مقلوبه با دستپخت بانوان شیرازی
  • زمزمه دعای ندبه در میعادگاه منتظران + تصاویر
  • استقبال مسافران نوروزی از آکواریوم اصفهان + عکس
  • امدادرسانی به ۷۱ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کردستان
  • سلوان مومیکا فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد به نروژ پناهنده می‌شود
  • ایجاد تونل برفی در ترکیه + فیلم
  • سلوان مومیکا از سوئد به نروژ می‌رود
  •  نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی
  • حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد