Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ساخت ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در ۲۰ محله تهران تا پایان سال آینده را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره «سردار دل‌ها»، شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تسلیت به این مناسبت، گفت: ساخت ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در ۲۰ محله تهران تا پایان سال آینده را در دستور کار قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم توسعه بازارهای جدید میوه و تره‌بار با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به رونق اقتصاد شهری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدسعید راد با تأکید بر اینکه کار ساخت ۴ بازار جدید میوه و تره‌بار به زودی به پایان می‌رسد، افزود: سایر بازارهای در دست ساخت و بازارهایی که احداث آن‌ها برای سال آینده در دستور کار این سازمان قرار دارند، فرصت‌هایی هستند که شرکت‌های متقاضی می‌توانند با همکاری در ساخت آن‌ها، ضمن کسب درآمد در فضای رقابتی از طریق توسعه بازارهای جدید، در خدمت به شهر خود و شهروندان آن نیز سهیم و شریک ‌شوند.

وی با استقبال از حضور حداکثری پیمانکاران در مناقصات ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار، تأکید کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، نه تنها با عرضه بدون واسطه میوه و تره‌بار از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند، بلکه با واگذاری بدون واسطه ساخت بازارها به بخش خصوصی، ضمن حمایت از سازندگان و شرکت‌های داخلی، بازار جذابی را برای حضور این شرکت‌ها و فعالان این بخش ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر اینکه تخصیص بهینه منابع موجود به ویژه در زمانی که با محدودیت منابع مواجه هستیم، یکی از مهم‌ترین اصول مدیریت است، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار در کنار حفظ استانداردهای کیفی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در واگذاری ساخت بازارهای جدید از طریق برگزاری مناقصه بین شرکت‌های پیمانکار است.

شرکت‌های پیمانکار صاحب صلاحیت و دارای رتبه از سازمان برنامه‌وبودجه کشور و شهرداری تهران، می‌توانند از آخر این هفته با مراجعه به سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به نشانی http://mayadin.tehran.ir از فهرست و مشخصات پروژه‌های عمرانی این سازمان و شرایط شرکت در مناقصات این پروژه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار میادین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت