Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم السیلیه با وجود گلزنی کریم انصاری‌فرد برابر تیم انتهای جدولی لیگ ستارگان قطر شکست خورد. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر امشب (شنبه) تیم السیلیه شکست 2 بر یک را برابر تیم الخور پذیرا شد.

کریم انصاری‌فرد گل نخست این بازی را در دقیقه 18 برای تیم السیلیه به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 گل تیم الخور را نیز هلال محمد (22) و ساموئل آماد (84) زدند. انصاری‌فرد از دقیقه 83 این بازی با ترک زمین جای خود را به یوسف باکور دارد.

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السیلیه با 17 امتیاز ششم است.

رسانه ترکیه‌ای: حسینی نمی‌خواهد ترابزون‌اسپور را ترک کند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر