Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدیدی از پیش اعلام نشده در دادسرای ناحیه ۱۵ تهران (ویژه رسیدگی به جرم سرقت شرق تهران) حاضر شد و با مراجعین و مقامات قضایی و اداری دیدار و گفتگو کرد. تاریخ انتشار: 18:49 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۴۱۰

به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادسرای تهران صبح امروز مورخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۸ علی القاصی در دیداری از پیش اعلام نشده در دادسرای ناحیه ۱۵ تهران (ویژه رسیدگی به جرم سرقت شرق تهران) حاضر و با مراجعین و مقامات قضایی و اداری دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید که در ساعات ابتدایی صبح انجام و تا ظهر طول کشید، القاصی با حضور در این دادسرا از نزدیک با مراجعین دیدار و در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارمندان قضایی و اداری قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین با حضور در کلیه شعبات دادسرای ناحیه ۱۵ با مراجعین به گفتگو پرداخت و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.
در ادامه دادستان تهران به بازداشتگاه مستقر در دادسرا سرکشی کرد و با کلیه نفرات بازداشتی صحبت و به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین، دستورات لازم را با قید فوریت در جهت رفع مشکلات موجود به سرپرست دادسرا ابلاغ کرد.
وی همچنین در گفتگو با نشیبی، سرپرست داسرای ناحیه ۱۵، در جریان آخرین وضعیت قضایی و عملکردی این حوزه قرار گرفت.
دادستان تهران در جلسه‌ای که با حضور کارمندان قضایی و اداری این دادسرا تشکیل شد، با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بر مراعات حال مراجعین بویژه اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید دادستان تهران از دره فرحزاد بازدید کرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی القاصی دادستان تهران بازدید سرزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی