Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@02:01:59 GMT

تعویض آل کثیر با علیپور

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۱۸۶۴

تعویض آل کثیر با علیپور

به گزارش صدای ایران، مدیران صنعت نفت آبادان برای آنکه سنگ بزرگی برای نرفتن به پرسپولیس پیش پای آل‌کثیر بیندازند، گفته‌اند او را فقط با علی علیپور تعویض می‌کنند! شنیدیم پرسپولیسی‌ها برای آنکه در راه جذب عیسی آل‌کثیر آقای گل نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم با چنین مشکلی مواجه نشوند، به این بازیکن جنوبی گفته‌اند به شرطی حاضر به ادامه مذاکرات با او هستند که خودش از باشگاه صنعت نفت آبادان، رضایتنامه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گویا آل‌کثیر آن‌قدر از پیشنهاد پرسپولیس تهران خوشحال شده که با پذیرفتن این شرط، به مسئولان تیم پرطرفدار تهرانی پیغام داده خودش رضایتنامه اش را از تیم آبادانی می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر نوشتیم مسئولان باشگاه آبادانی با این انتقال مخالفت کرده‌اند و حتی اجازه نداده‌اند باشگاه پرسپولیس مذاکره رسمی با آنان انجام دهد.
ظاهراً مدیر برنامه‌های عیسی آل‌کثیر برنامه گرفتن رضایت از باشگاه آبادانی را هماهنگ کرده و در مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس این قول را داده مشکل صدور رضایتنامه را حل کند. کالدرون قصد دارد از عیسی آل‌کثیر کنار علی علیپور در نیم‌فصل دوم استفاده کند. سرمربی آرژانتینی معتقد است علیپور مهاجم دونده و جنگنده‌ای است که برای نفر کناری خود فضاسازی می‌کند. از آنجا که آل‌کثیر مهاجم چهارچوب‌شناس و گلزنی است می‌تواند از این فضا استفاده کند البته به شرط آنکه صنعت نفت آبادان رضایتنامه مهاجم اول خودش را صادر کند که امر بعیدی به نظر می‌رسد!

آل‌کثیر به مدیران صنعت نفت آبادان:
شاید دیگر این موقعیت نصیب من نشود، اجازه بدهید بروم!
عیسی آل‌کثیر متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۸ و در آستانه ۳۰ سالگی است. مهاجمی اهل شهر شوش خوزستان که چند سالی است در فوتبال ایران مطرح شده، اما امسال به نظرمی‌رسد دوران اوجش باشد. صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر در نیم‌فصل اول اصرار زیادی به جدایی دارد. شنیدیم آل‌کثیر ۳۰ ساله در مذاکره با مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان گفته است: «من یک ماه دیگر ۳۰ ساله می‌شوم و شاید دیگر این فرصت نصیبم نشود که به پرسپولیس یا تیم بزرگ دیگری بروم. در نیم‌فصل اول هم با وجود بی‌پولی و مشکلات در آبادان ماندم و با تمام وجود بازی کردم. لطفاً رضایتنامه‌ام را بدهید که بروم و...»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران علی علیپور پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم

وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی تاجیکستان و عربستان از زمین مسابقه خارج شد.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳