Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون استخدامی در نیمه دوم دی‌ماه ۹۸ اعلام می‌شود که ۱۸ هزار و ۹۵ نفر بعد از مراحل گزینش استخدام می‌شوند.

به گزارش ایمنا به نقل ازا مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی الهیار ترکمن بابیان اینکه نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود، اظهار کرد: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از ۱۵ دی‌ماه ۹۸ اعلام می‌شود که آموزش‌وپرورش تعداد ۱۸ هزار ۹۵ نفر سهمیه استخدام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس اسامی اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تائید نهائی می‌کنیم و قبول‌شدگان به دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا برای مهرماه سال آینده وارد چرخه آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن بابیان اینکه ۳۶۰ هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی آموزش‌وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذائی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

وی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

الهیار ترکمن بابیان اینکه سرانه غذائی دانش آموزان مدارس شبانه ریزی کمتر از ۵ هزار تومان است، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

کد خبر 404230

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برگزاری آن به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ صادر شد که منجر به تلاقی با آزمون (کتبی) تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم که از سوی سازمان دارالقرآن کریم برپا می‌شود، شد.

تعدادی از حافظان، در هر دو آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان این آزمون بودند، منجر به صدور اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم) شد که متن آن به شرح زیر است:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

با آرزوی موفقیت برای شما حافظان گرامی به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس جدول زمان‌بندی شده از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۲ از طریق سایت تلاوت آغاز شد و حافظان محترم با مطالعه آئین‌نامه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌ها خصوصاً مرحله اول که در ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اقدام به ثبت‌نام کردند.

حدوداً در همین ایام نیز ثبت‌نام جهت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش، با اعلام برگزاری آزمون در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود ولی در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون آموزش و پرورش از زمان قبلی به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه توسط جهاددانشگاهی صادر که منجر به تلاقی و برگزاری دو آزمون حفظ و استخدامی در یک روز می‌شود.

از آنجا که تعدادی از حافظان، در دو آزمون ثبت‌نام کرده بودند طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان آزمون می‌شوند؛ لذا سازمان دارالقرآن طی نامه‌ای رسمی مراتب را جهت تغییر زمان آزمون پیش‌بینی شده استخدامی آموزش و پرورش به مسئولان مربوطه اعلام و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که تا کنون پاسخی دریافت نشده است؛

بنابراین با توجه به موارد فوق و ذکر این مطلب که بیش از ۹۰ درصد حفاظ خارج از شمول موضوع استخدامی بوده و با توجه به تاریخ اعلامی برنامه ریزی و ثبت‌نام نموده‌اند به اطلاع می‌رساند: مرحله اول آزمون (کتبی) در تاریخ اعلام شده روز جمعه صبح ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان از ساعت ۸:۳۰ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080731 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری