Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان استقلالی ها فعلا تصمیمی برای خرید دروازه بان در زمستان ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و فرهاد مجیدی از روز پنجشنبه بعد از نهایی شدن همکاری خود فعالیت در بازار زمستانی را آغاز کردند و سرمربی جدید آبی ها لیست مورد نظر خود را به باشگاه برای خرید بازیکنان ارائه کرد تا همین موضوع باعث ایجاد گمانه زنی های زیاد درباره لیست خرید مجیدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که روز جمعه با واکنش یکی از مدیران استقلال رو به رو شد و اعلام کرد که نام هایی مانند برزای، بیت سعید، جبوری، تیموریان و فروزان در لیست فرهاد مجیدی حضور ندارند و سرمربی آبی ها لیست دیگری به باشگاه ارائه کرده است.

یکی از نکات مهم درباره لیست خرید زمستانی مجیدی، گمانه زنی درباره خرید یک دروازه بان برای حضور در این تیم و رقابت با حسین حسینی است اما بر خلاف این گمانه زنی ها سرمربی استقلال تا به امروز هیچ دروازه بانی را برای خرید به باشگاه معرفی نکرده و قصد دارد از حسین حسینی و پورحمیدی برای نیم فصل دوم استفاده کند و این دو بازیکن مهره های مورد اعتماد سرمربی استقلال هستند.

در شرایطی که اعلام شده بود نام هایی مانند منادی و فروزان در لیست مجیدی حضور دارند اما فعلا سرمربی استقلال هیچ تصمیمی برای خرید دروازه بان ندارد تا به این ترتیب حسینی همچنان بی رقیب دروازه بان اول آبی ها باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال باشگاه استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس

فرهاد مجیدی این روزها به دور از فوتبال، در حال استراحت است.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را منتشر کرده است.

فرهاد مجیدی سال هاست در کشور امارات زندگی می کند و بعد از قهرمانی با استقلال در ایران، راهی اتحاد کلبا شد تا این بار سرمربیگری در امارات را تجربه کند. البته ماموریت او در اتحاد کلبا موفقیت آمیز نبود و او در اواسط فصل اخراج شد.

حالا فرهاد مجیدی که به دور از فوتبال به سر می برد، تصویری از خودش در برج خلیفه دبی را به اشتراک گذاشته است:

استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس