Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@02:39:36 GMT

واکنش ژوزه مورینیو به جدایی ستاره تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۳۹۰۹

واکنش ژوزه مورینیو به جدایی ستاره تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، تایید کرد که کریستین اریکسن در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. طی ماه های اخیر باشگاه تاتنهام تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با اریکسن انجام داد اما این ستاره دانمارکی راضی به این کار نشد تا جدایی او از تیم لندنی قطعی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی تاتنهام در جدید ترین اظهار نظر خود به صحبت درباره آینده اریکسن پرداخته است. مورینیو در این باره گفت:

” صادقانه بگویم که درباره آینده اریکسن چیزی نمی دانم. در حال حاضر منتظر تصمیم او هستیم. اریکسن در حال حاضر می تواند با تیم آینده خود به توافق برسد. او می تواند در پایان فصل جدا شود یا در همین ژانویه با پیشنهادی از یک باشگاه دیگر این کار را انجام دهد؛ با این وجود تمدید قرارداد نیز یک گزینه دیگر برای اوست.”

مورینیو در ادامه گفت:

” ا‌ریکسن فعلا بازیکن تاتنهام است و من تایید می کنم که او در بازی جام حذفی مقابل میدلزبرو در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت. همچنین تایید می کنم که هری کین و اندومبله نیز در این بازی غایب خواهند بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام ژوزه مورینیو کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آن‌ها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد