Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید روز 18 یا 19 فوریه، با رینیر ژسوس رسما قرارداد امضا می کند. 

طرفداری- ظاهرا پرز همچنان به جذب بازیکنان کم سن و سال برزیلی علاقه دارد و می خوااهد یک نوجوان برزیلی دیگر هم به ترکیب کهکشانی ها اضافه کند.

به گزارش مارکا، تمامی توافقات لازم بین دو باشگاه رئال مادرید و فلامینگو برای انتقال رینیر ژسوس کاروالیو، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال به دلیل قوانینی که فیفا برای جذب بازیکنان جوان وضع کرده است،  تا تولد 18 سالگی بازیکن صبر می کند که قرارداد رسمی را با او به امضاء برساند. رئال مادرید توانسته به وسیله مذاکره با باشگاه فلامینگو، به جای پرداخت کامل بند فسخ 70 میلیون یورویی این بازیکن، 30 میلیون یورو برای رضایت نامه او پرداخت کند.

رینیر پس از پیوستن به رئال مادرید برای تیم جوانان باشگاه، کاستیا به میدان خواهد رفت. بارسلونا، اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم از تیم هایی بودند که به جذب رینیر علاقه داشتند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوست.

این بازیکن در همان ابتدای حضورش در استقلال اعلام کرد به تمام پول قرارداد خود نیاز دارد و مسئولان این باشگاه هم 300 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کردند تا این بازیکن تا پایان فصل طلبی از باشگاه نداشته باشد اما در مورد این بازیکن یک اتفاق عجیب دیگر هم رخ داده است.

این بازیکن ازبک چندی پیش به باشگاه استقلال اعلام کرد نیاز مالی دارد و به همین دلیل درخواست کرد که باشگاه استقلال مطالبات فصل آینده وی را هم پرداخت کند! با این شرایط باشگاه استقلال پذیرفت مبلغ 15 هزار دلار به صورت ماهانه بابت قرارداد فصل آینده به این بازیکن پرداخت کند که این کار انجام شده است. به این ترتیب ماشاریپوف جلوتر بخشی از قرارداد فصل اینده خود با این باشگاه را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید