Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:43:45 GMT

مدارس نقاطی از شهرستان ارومیه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۵۴۵۹

مدارس نقاطی از شهرستان ارومیه تعطیل شد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس بخش‌های سیلوانا و صومای برادوست شهرستان ارومیه تعطیل شدند. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس شهرتان ارومیه در نوبت صبح روز پانزدهم دی ماه اظهار داشت: با توجه به یخبندان و مسدود بودن برخی از راه‌های مواصلاتی بخش‌های سیلوانا و صومای برادوست تمامی مدارس این مناطق تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امتحانات هماهنگ مدارس این دو منطقه امروز و رأس ساعت مقرر برگزار می‌شود.

مدارس تبریز در پی بارش اولین برف زمستانی تعطیل شدندبارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاندبارش برف مدارس برخی از نقاط آذربایجان غربی را تعطیل کرد

به گزارش تسنیم؛ برودت هوا مدارس برخی از نقاط آذربایجان غربی را دیروز نیز به تعطیلی کشاند.

سامانه‌های بارشی از سمت غرب طی روز جاری قابل توجه خواهد بود و از رانندگان خواسته شده تا قبل از عزیمت به شهر دیگر وضعیت جاده‌ها را کنترل نمایند.

انتهای پیام/7548

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه