Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:16:07 GMT

یک کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۵۵۳۴

یک کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی در دزفول

برخورد یک خودرو با درخت در دزفول، یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش فارس از دزفول، بنابر اعلام آتش نشانی دزفول، در ساعت ۲۰:۴۲ شنبه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با درخت وسط بلوار اطلاع داده شد.

در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است هر چهار سرنشین خودرو که یک خانم ۳۲ ساله ، دو دختر ۱۷ ساله و یک آقای ۲۲ ساله بودند به شدت مصدوم شدند که آتش نشانان با استفاده از وسایل امداد و‌نجات و به کمک رهگذران مصدومین را از خودرو خارج و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، سرنشین خانم ۳۲ ساله که از سرنشینان این خودرو بود بر اثر شدت جراحات وارد شده از دنیا رفت.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف دزفول حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد

فریدون بندری فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر گفت، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

وی افزود: متاسفانه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بود، سقوط کرد و منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.


وی افزود: این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است، ضمن اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد و به محض اطلاع دقیق از این حادثه فورا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1227659 برچسب‌ها پتروشیمی

دیگر خبرها

  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه