Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@19:45:23 GMT

جنایت روی پل عابر پیاده

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۶۴۵۱

جنایت روی پل عابر پیاده

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، اوایل آبان، مرد 73 ساله‌ای به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد. پیرمرد از ناحیه گردن و پهلو با ضربات چاقو بشدت مجروح شده بود و رهگذران او را به بیمارستان منتقل کرده بودند. پیرمرد در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت اما با گذشت دو ماه، به خاطر شدت جراحت تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مرگ وی موضوع از سوی مأموران کلانتری 137 نصر به بازپرس کشیک پایتخت اعلام شد و پرونده این جنایت از دادسرای ناحیه 10 به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول در حال عبور از روی پل عابر پیاده بوده که توسط شخصی ناشناس با ضربه‌های کارد مورد حمله قرار می‌گیرد و پس از آن ضارب اقدام به فرار می‌کند. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت و انگیزه قتل ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران بیمارستان پایتخت قتل مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان

بابک یکتا پرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نورزی تا به این لحظه سه میلیون و ۳۱۲ هزار و ۶۷۵ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر بستری شده‌اند. از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه ۹۷۱ هزار و ۴۷۳ کیلو مواد غذایی معدوم و ۳۱۲۳ مرکز نیز به دلیل تخلفات پلمب شده است. 

وی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه ۱۳۱ هزار و ۲۳۱ عمل جراحی و ۴۰ هزار و ۶۵۸ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است. 

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۹۴ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است. 

یکتاپرست ادامه داد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به امروز ۹۱۶۱ بیمار یا مصدوم به بیمارستان منتقل و ۱۳۱ بیمار نیز توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

وی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون ۹۱۶۱ بیمار به مراکز تخصصی منتقل شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • خستگی، خواب آلودگی و واژگونی علت اصلی تصادفات کرمان
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد