Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بر سرعت بخشی ساخت و تحویل پروژه‌های عمرانی مسکن مددجویان سیل‌زده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد در دیدار با پیمانکاران پروژه‌های مسکن سیل‌زده شهرستان راز و جرگلان با تأکید بر سرعت بخشی در ساخت پروژه‌های در دست اجرا، افزود: با توجه به اهمیت جایگاه خانوارهای مددجو و نیاز ایشان، باید ساخت مسکن این خانوارها با سرعت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد را ۵۵ هزار نفر با جمعیت ۱۰۱ هزار نفر برشمرد و افزود: هم‌اکنون اقدامات متنوعی علاوه برساخت مسکن در حوزه خدمات‌رسانی به مددجویان در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به ارتباط دوسویه پیمانکاران با کمیته امداد در جهت تسریع ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سیل و بارندگی امسال آسیب دیدند که تعداد قابل‌توجهی از این واحدها در منطقه راز و جرگلان در حال ساخت است.

وی به کیفیت ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در جرگلان و حدود ۳۸۰ واحد نیز در راز در حال ساخت است که باید ساخت این واحدها سرعت بیشتری بگیرد و موانع موجود با پیگیری کمیته امداد و همکاری بنیاد مسکن و بانک‌های عامل مرتفع گردد.

الهی راد همچنین به تأمین منابع در سرعت دادن به پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز کمک‌های کمیته امداد از محل درآمدهای مردمی نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل خراسان شمالی کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح‌ها عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در روستای آق‌تکه‌خان شهرستان آق‌قلا، برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام نیز به صورت رایگان بود.

وی گفت: در مجموع با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۳ میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ۸۰ درصد روستا‌های استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام