Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:18:39 GMT

لغو امتحانات دانش‌آموزان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۰۷۷

لغو امتحانات دانش‌آموزان گیلان

امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان گیلان در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از لغو امتحانات دانش‌آموزان گیلان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی(دوشنبه و سه شنبه) خبر داد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

خسرو ساکی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران می‌رسانم که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار دینی و انقلابی، امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶دی و سه‌شنبه ۱۷دی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان که قرار بود در این روزها برگزار شود، به ۲۴و ۲۵دی موکول خواهد شد و زمان برگزاری امتحانات غیرنهایی نیز متعاقبا از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/002xxM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گیلان امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند

به گزارش خبرآنلاین دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش شرایط استفاده دانش‌آموزان را از تک ماده در امتحانات نهایی تشریح کرد.

محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در ۳ سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

به گزارش تسنیم، امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در ۴ عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896223

دیگر خبرها

  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند