Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه شریفی شامگاه شنبه در دویست و بیست و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این اقدام براساس تصمیم شورای‌عالی استان‌های کشور به منظور راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: با تشکیل و راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری روند تهیه، تدوین، اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهرکرد از لحاظ کمی و کیفی ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد ضعیف عمل می‌کند و تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست کنونی و شهردار جدید شهرکرد است.

شریفی اظهار داشت: براساس اعلام سرپرست شهرداری شهرکرد قرار شده اقداماتی برای تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات و گروه مشاوران این شهرداری انجام شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد شامگاه یکشنبه یکم دی سال‌جاری در دویست و بیست و یکمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شدن یک گروه کارشناسی حقوقی مسلط به اطلاعات املاک در این شهرداری را ضروری دانست و گفت: به همین منظور اتاق فکر و مشاوره در بخش‌های مختلف شهرداری شهرکرد فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، با موافقت اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری قرار شد مرکز پژوهش‌های این شورا با مسوولیت طیبه شریفی تشکیل و راه‌اندازی کند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان چهارمحال و بختیاری استان های کشور چهارمحال و بختیاری شورای اسلامی شهرداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری؛ بسته خبر ۳۰۰ ثانیه ای هرشب خبرهای متنوع استان را از شبکه جهان بین تقدیم بینندگان می کند.

در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:

ایفای نقش تعیین کننده‌ای سپاه پاسداران در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی

 نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان

طرح ارتقای سلامت دانش آموزان عشایر

بیشتر بخوانید

تغییر در زمان پخش اخبار شبکه جهانبین

 پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار و ۹۰۰ زمینه اشتغالزایی در سال جدید

 دیدار استاندار با خانواده یادگاردوران دفاع مقدس مرحوم حاج محمد کیانی

جلسه شورای اداری شهرکرد

پیش بینی بارش‌های رگباری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس