Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:32:33 GMT

دعوت فوتبالیست نونهال گیلانی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۷۹۱

دعوت فوتبالیست نونهال گیلانی به اردوی تیم ملی

دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی محمد یاوری سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال ، ۴۸ بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند که از این تعداد، یک بازیکن نیز از گیلان است.

فرزاد سیری افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال ، سبحان خرم حسینی بازیکن شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال کشور  در تهران  حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور با حضور ۴۸ بازیکن در دو مرحله برپا می شود که مرحله اول از روز چهارشنبه هفته جاری ۱۸ دی ماه آغاز و مرحله دوم نیز از روز جمعه بیستم دی ماه شروع می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال کشور ، سبحان خرم حسینی از استان گیلان به همراه ۱۹ بازیکن دیگر از سایر استان ها باید از روز جعمه بیستم دی ماه  در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران حضور یابند.

دبیر هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال کشور به مدت سه روز زیرنظر کادر فنی این تیم تمرین می کنند تا در نهایت نفرات برتر به مرحله بعدی اردو راه یابند که امیدواریم سبحان خرم حسینی فوتبایست گیلانی با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال کشور درآید.

برچسب‌ها فوتبال اردوی تیم ملی ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اردوی تیم ملی ورزش گیلان فوتبال اردوی تیم ملی ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌پدرام فلاح، رادین علیزاده و محمد امین قرا پازوکی، ۳ مازندرانی دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ هستند.

همچنین محمد رضا قربانی به عنوان مربی از مازندران در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ حضور خواهد یافت.

اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ با شرکت ۲۰ بازیکن از استان‌های خوزستان، بوشهر، تهران، مازندران، زنجان، گلستان، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، نهم فروردین در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم فوتبال دختران جوان
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان