Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:12:08 GMT

سرویس‌دهی رایگان خط یک و دو قطار شهری مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۸۳۷

سرویس‌دهی رایگان خط یک و دو قطار شهری مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: امروز با توجه به مراسم تشییع «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به منظور تسهیل حضور شهروندان و عزاداران خطوط یک و دو قطار شهری مشهد از ساعت ۱۱ الی ۱۷ رایگان است.

خلیل الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خطوط اتوبوسرانی منتهی به میدان ۱۵خرداد، میدان بسیج و حرم مطهر از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با توجه به تشییع پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد در مشهد مقدس رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرویس‌دهی اتوبوس‌ها به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع، از حرم مطهر به سایر نقاط شهر نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ رایگان انجام می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد ادامه داد: پایانه‌های مبدا اتوبوسرانی مشهد شامل الهیه، وکیل آباد، کنار گذر دانشگاه فردوسی، سرافرازان، انقلاب اسلامی، امام رضا (ع)، صبا، مصلی، بیت المقدس، غدیر، انتهای طرق، شهید مفتح، طبرسی شمالی، انتهای بسکابادی، بلوار شهید مفتح شرقی، انتهای گلشهر، شهرک مهرگان، میدان شهدا، میدان فردوسی، خواجه ربیع، گردشگری، معراج و زکریا است.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی برگشت بعد از اتمام مراسم و تا ساعت ۱۷ از پنج پایانه موقت اطراف حرم مطهر رضوی شامل روگذر حرم مطهر خیابان شیرازی، میدان بیت‌المقدس در مسیر BRT، روگذر حرم مطهر خیابان طبرسی BRT، خیابان شهید نواب صفوی و خیابان شهید اندرزگو ارائه خواهد شد.  

کد خبر 404280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد مترو اصفهان کلانشهر خط یک مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از اجرای نزدیک به ۳۰ پروژه بهسازی و زیباسازی با اعتبار ۱۹۰میلیارد در شهر شهرکرد خبر داد.

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در سال جاری ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت شروع و تکمیل ۳۰ پروژه این سازمان در نظر گرفته شده است، برخی از پروژه‌ها نظیر بهسازی و سازماندهی پیاده‌روی ورودی شرقی شهر شهرکرد در اطراف دالان سبز، بهسازی پیاده‌روهای مواصلاتی تپه نور الشهدا و اصلاح بلوار فارابی جنوبی به سمت میدان شهدا از جمله پروژه‌های در حال اجرا این سازمان است.

وی افزود: برنامه جمع‌آوری و بهسازی پیاده‌روی بلوار مفتح، نصب پایه‌های برق نه متری برای تأمین برق پیاده‌رو و ایجاد باغچه‌های کوچک جهت ایجاد فضای سبز در این بلوار و تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی از خیابان کاشانی تا میدان آیت الله دهکردی پس پایان مناقصه قسمت‌های باقی مانده آن نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اصلاح تقاطع‌های سطح شهر شهرکرد مهم‌ترین پروژه سازمان عمران و باز آفرینی شهر شهرکرد است و علاوه بر این برای بهبود وضعیت عبور و مرور در کوچه‌های اطراف بیمارستان آیت الله کاشانی نیز برنامه عقب نشینی قسمتی از دیوارهای بیمارستان در دستور کار است.

احمدی با اشاره به سایر پروژه‌های جدید این سازمان تصریح کرد: بازسازی محیطی پارک ملت، تکمیل پروژه‌های مسیر پانزده خرداد و میرآباد غربی، پیاده‌رو سازی‌های منطقه یک و دو شهرکرد، تکمیل فاز دو خیابان بزرگمهر، بهسازی سایر ورودی‌های شهر شهرکرد نظیر میدان کوهرنگ و احیای طرح آب‌نمای دالان سبز ورودی غربی شهر شهرکرد نیز از دیگر پروژه‌های جدید در سال جاری خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال طراحی و بررسی پروژه‌ای هستیم تا جهت رفاه حال مردم مسیر یک‌ طرفه میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی شهرکرد را از حالت ماشین رو خارج کرده و به یک مسیر پیاده‌رو تبدیل شود.

کد خبر 745537

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد