Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:50:21 GMT

لیست خرید فرهاد مجیدی بدون بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۸۸۷

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید که خواهان تعویق دیدار با فولاد است.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی درباره زمان آغاز تمرینات اظهار کرد: به دلیل اعلام عزای عمومی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، ما امروز و فردا تمرین نمی‌کنیم و روز دوشنبه بعد از تشییع پیکر ایشان، تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره لیست ورودی استقلال گفت: آقای مجیدی جلسه‌ای را با دستیارانش داشته و یک سری اسامی را به ما دادند و ما هم طبیعتا نمی‌توانیم اسامی را رسانه‌ای کنیم. خطاب به هواداران عزیز عرض می‌کنم که ما در حال جذب نفرات هستیم و هروقت بازیکنی جذب شود، آن را اعلام می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در لیست درخواستی مجیدی بازیکن خارجی هم حضور دارد، بیان کرد: در حال حاضر در لیست آقای مجیدی بازیکن خارجی حضور ندارد. البته میشنهاداتی در خصوص جذب یکی دو بازیکن شده است. خلیل‌زاده درباره دستیاران مجیدی توضیح داد: مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و یک مربی اسپانیایی کادر ایشان هستند.

او در ادامه گفت‌گو تلفنی با شبکه خبر، درباره تغییرات در هیات مدیره استقلال اظهار کرد: بعد از استعفای آقای ماجدی، آقای موسوی عضو هیات مدیره شده‌اند. البته حکم ایشان هنوز به دست من نرسیده است، ولی قرار است اضافه شوند. آقایان منزوی، فتح‌الله‌زاده، بنده و آقای فتحی به همراه آقای موسوی در هیات مدیره هستیم. سرپرست باشگاه استقلال در پایان درباره تاریخ دیدار با فولاد گفت: این بازی ۲۷ دی ماه است و ما با توجه به اینکه اول بهمن بازی آسیایی داریم، خواهان به تعویق افتادن این بازی شده‌ایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی فرهاد مجیدی استقلال لیست خرید تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!