Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:56:19 GMT

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه راهی ورامین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۹۹۳

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه راهی ورامین شد

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر راهی شهرداری ورامین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیمان اکبری را جایگزین مصطفی کارخانه کردند. کسب نتایج دور از انتظار و کسالت کارخانه موجب شد تا این جابجایی در ارومیه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این تغییرات کادر فنی جدید شهرداری ارومیه با علیرضا بهبودی برای حضور در پست پاسور به توافق رسید. در همین راستا بهزاد حیدرشاهی که در 10 هفته نخست در کنار فرهاد سال‌افزون برای شهرداری ارومیه بازی می‌کرد راهی ورامین شد. وی در تمرینات ورامینی‌ها هم حضور پیدا کرد و این انتقال را باید قطعی دانست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه شهرداری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    بابک رستم‌پور   در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد اظهار کرد: آسفالت یکی از نیازهای اساسی شهر است که شهرداری بیشترین فعالیت را در این مقوله دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز روکش و ترمیم آسفالت سطح معابر و مناطق سطح شهر لزوم ارتقا کیفیت آسفالت، تعمیرات و به روز رسانی دستگاه‌های موجود و ارتقا تجهیزات کارخانه شهرداری مهاباد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مهاباد گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته نصب بگ فیلتر جهت کنترل و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی اطراف کارخانه است، همچنین نصب الواتور و اویل هیتر، تابلوهای قدرت و فرمان و پیگیری گازرسانی کارخانه از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

رستم پور خاطرنشان کرد: هزینه‌های انجام شده جهت بازسازی، تعمیرات و اورهال کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بالغ بر هفت میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات داخلی شهرداری مهاباد، انجام گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید