Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی امتحانات نهایی و غیرنهایی(داخلی) دانش‌آموزان مازندران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه لغو شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ و شرکت پرشور دانش آموزان در آیین های گرامیداشت این شهید، کلیه امتحانات نهایی و غیرنهایی (داخلی) در روزهای دوشنبه و سه شنبه۱۶ و ۱۷ دی ماه ۹۸ لغو اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همه مدارس استان در این روزها باز است و زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان، اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران نیز با بیان اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: به منظور فراهم کردن امکان شرکت دانشجویان دانشگاه پیام نور در مراسم پاسداشت و تشییع پیکر شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی، امتحانات روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته (۱۵تا ۱۷ دی) لغو شد و برگزار نمی‌شود.

به گفته برزگر امتحانات روز‌های لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن بعداً اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد مازندران نیز گفت: براساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و برای شرکت در مراسم نکوداشت یادوخاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی امتحانات همه واحد‌های دانشگاه آزاد استان مازندران در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو شده است.

جوانمرد افزود: زمان برگزاری امتحانات لغو شده توسط هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی دراسرع وقت به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران