Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش در سال 91 می توانست پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

طرفداری- ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود، اما سرخپوشان به او اجازه دادند تا به فوتبال اروپا برود.

به گزارش میزان، علیرضا جهانبخش که این روزها برای برایتون خوب گل می زند، یکی از استعداد‌های فوتبال ایران بود که تا یک قدمی پوشیدن پیراهن پرسپولیس هم پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن روز ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۱ با قراردادی ۳ ساله از باشگاه داماش گیلان به پرسپولیس پیوست و قرار بود از تابستان سال ۱۳۹۲ به مدت ۳ سال پیراهن سرخپوشان تهرانی را به تن کند. این صفحه اول قرارداد بین عابدینی مدیرعامل وقت داماش و سعید شیرینی نماینده باشگاه پرسپولیس بابت انتقال جهانبخش است.

قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشت و دو آپشن در آن دیده می‌شود؛ اول اینکه باشگاه پرسپولیس در آن زمان برای پرداخت پول به باشگاه داماش، ضرب‌الاجل داشت و از سوی دیگر، اگر سلامت بازیکن تائید نمی‌شد، پرسپولیسی‌ها حق فسخ یک‌طرفه قرارداد را داشتند. همچنین باشگاه در صورتی که جهانبخش را ترانسفر می‌کرد، ۷۰ درصد از مبلغ این انتقال را به حساب خود واریز می‌کرد و سهم این بازیکن تنها ۳۰ درصد بود.

بعد از عقد این قرارداد، پیشنهاداتی از اروپا برای جهانبخش رسید و محمد رویانیان به شیرینی توصیه کرد برای کمک به پیشرفت این بازیکن، بهتر است بدون توجه به قرارداد فوق، مجوز لژیونر شدن را به وینگر راست تیم ملی فوتبال کشورمان بدهند. البته در این میان، تماس پدر جهانبخش با شیرینی و رویانیان بی‌تاثیر نبود. اگر در آن زمان جهانبخش به پرسپولیس می‌آمد، شاید هرگز نمی‌توانست به عنوان اولین بازیکن فوتبال آسیا در تاریخ فوتبال، آقای گل یک لیگ اروپایی (لیگ هلند) شود و امروز در برایتون بدرخشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد داداش‌زاده بازیکن پرسپولیس، در ارتباط با شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به روند خیلی خوبی که در طول هفته‌های گذشته داشتیم امیدوارم بچه‌ها امشب هم در دیدار آبادان، صنعت نفت را شکست بدهند و این دیدار بیرون از خانه را هم با برد پشت سر بگذارند. این بچه‌ها در طول هفته‌های اخیر ثابت کردند چنین توانایی را دارند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی خیلی خوب ایجاد شده بین بازیکن ازبکستانی و دیگر مهره‌های تیم پرسپولیس در فاز هجومی دیگر نگرانی بابت به ثمر رساندن گل نداریم. اگر عیسی آل کثیر گل نزند، ترابی هست، اگر ترابی نزند اورونوف هست و اگر اورونوف نباشد آل کثیر هست. به هر حال اگر به بازی‌های اخیر تیم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در نهایت پرسپولیس دست خالی از زمین بیرون نمی‌آید و حریفش را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیکن گلزن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره رویارویی مقابل تیم صنعت نفت و شرایط این تیم جنوبی توضیح داد: بازی برای پرسپولیس مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر از دیگر تیم‌هاست. به دیدار رفت نگاه نکنیم که بازی ۲ بر ۲ شد. من به خوبی به خاطر دارم در بازی رفت صنعت نفت اصلاً موقعیت خاصی نداشت و فقط روی یک اشتباه گل به خودی زدیم که بازی مساوی شد. از طرف دیگر ما گلزن تمام کننده نداشتیم که اگر این مشکل از ابتدای فصل برای پرسپولیس وجود نداشت قطعاً می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و استقلال اصلا به صدر نمی رسید و قهرمان نیم فصل هم نمی‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که ۱۱ بازیکن این تیم قراردادشان در پایان این فصل تمام می‌شود گفت: من مدیریت بلد نیستم و مدیر هم نبوده ام ولی همین قدر می دانم اصلاً نباید اجازه می‌دادیم در پایان فصل چنین شرایطی به وجود بیاید. این وضعیت یعنی ضعف مدیریت. داشتن یکی دو بازیکن بدون قرارداد طبیعی است ولی وقتی به اندازه یک تیم کامل نفر بی قرارداد داریم فاجعه است.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه باید از ابتدای فصل به این موضوع فکر می‌کردند اما من یک صحبت هم با خود بازیکنان دارم. شاید آنها از پرسپولیس بروند و قرارداد بهتری به لحاظ مالی ببندند ولی اگر به شرایط بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند دقت کنند قطعاً متوجه می‌شوند که با پول کمتر می توانند اعتبار بیشتری برای امروز و آینده شان در این کشور داشته باشند. کمتر بازیکنی بوده که از پرسپولیس رفته و بعدا پشیمان نشده است.

داداش زاده اضافه کرد: البته من جای جوانان این دوره و زمانه نیستم و خودم می‌دانم که زندگی تا چه اندازه سخت شده و خیلی اتفاقات در فوتبال یا بیرون از آن با پول رقم می‌خورد اما به هر حال این دوران تمام می‌شود و آینده هم وجود دارد. در این بین من فکر می‌کنم کادر مدیریتی باید هر طور شده تلاش کند تا لااقل قرارداد ۷۰درصد این بازیکنان تمدید شود وگرنه فصل آینده اوضاع برای ما سخت خواهد شد.

نکته: مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد./ خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است