Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند بافت تاریخی بوشهر را هویت فرهنگی، تاریخی، تجاری و اقتصادی این استان دانست و گفت: با اتمام زیرساخت‌ها و احیا آن رونق بافت تاریخی بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، گردشگری و سکونت‌گاهی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر،«عبدالکریم گراوند» در نشست هیئت‌امنای مدرسه سعادت بوشهر و بازدید از اسناد و مدارک تاریخی این مدرسه اظهار داشت: طرح گذر هنر در بافت بوشهر با همکاری شهرداری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: مدرسه سعادت نقش موزه در بافت تاریخی بوشهر دارد که باید در تکمیل بازسازی این مدرسه تاریخی تلاش شود.

 

گراوند بافت تاریخی بوشهر را هویت فرهنگی، تاریخی، تجاری و اقتصادی این استان دانست و گفت: با اتمام زیرساخت‌ها و احیا آن رونق بافت تاریخی بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، گردشگری و سکونت‌گاهی فراهم می‌شود.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه احیای بافت تاریخی بوشهر رونق آن را فراهم می‌کند افزود: مدرسه سعادت در بافت تاریخی بوشهر مستقر است و جایگاه مهمی در عرصه فرهنگی و ادبی دارد.

 

وی با بیان اینکه این شهر دارای جایگاه و پیشینه مهم فرهنگی و تاریخی است اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم در بافت بوشهر اجرای شبکه فاضلاب است که این مهم در دستور کار قرار گرفت.

 

گراوند بیان کرد: اجرای طرح شبکه فاضلاب در بافت قدیمی بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های بافت تاریخی بوشهر است که باید تسریع شود.

 

وی با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر امسال افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه‌گذاری شده که ۸۰ درصد آن به سبب عرض کم کوچه‌ها به‌صورت دستی انجام‌شده است.

 

گراوند گفت: با اتمام زیرساخت‌ها و احیا مدرسه سعادت بوشهر در مرکز بافت این شهر، رونق بافت تاریخی بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، گردشگری و سکونت‌گاهی فراهم می‌شود.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۶ پیمانکار در اجرای طرح شبکه فاضلاب بافت بوشهر فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاضلاب در بافت بوشهر ۱۳۰ میلیارد تومان جذب شد که نقش مهمی در احیا بافت دارد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی بافت تاریخی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته شاهد و وقوع بارندگی و وزش باد با سرعت بسیار بالا در سطح استان بودیم که برخی از زیرساخت‌های خسارت وارد شد.

وی با اشاره به خسارت‌های سامانه بارشی همراه با طوفان شدید به برخی از زیرساخت‌های برق‌رسانی استان بوشهر بیان کرد: با تلاش کارکنان برق استان بوشهر مشکلات برق‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد و اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: بیشترین میزان بارندگی در استان بوشهر مربوط به گناوه بوده که بیش از ۵۴ میلیمتر بارندگی در این شهرستان ثبت شد.

وی اضافه کرد: در جم ۴۵ میلیمتر، در بندر امام حسن ۴۰ میلیمتر، در دیلم ۲۹ میلیمتر، در خارگ ۲۷ میلیمتر، در دشتی ۲۲ میلیمتر، در برازجان ۱۹.۴ میلیمتر، در اهرم تنگستان ۱۵.۵ میلیمتر، در بوشهر ۱۵.۲ میلیمتر، در کنگان ۱۲ میلیمتر، در بندر دیر ۱۰.۱ میلیمتر و در عسلویه ۳.۸ میلیمتر بارش باران ثبت شد.

کد خبر 6062730

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • تایباد شهری مرزی؛ محل تلاقی راه‌های تجاری قدیم
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تورهای بافت‌گردی شیراز
  • تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تور‌های بافت گردی شیراز
  • بازدید بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی و گردشگری مهاباد
  • بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری مهاباد به بیش از ۸۰ هزار نفر رسید