Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دانشگاه آزاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به گرامیداشت مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع آن سردار سرافراز اسلام در روز دوشنبه در تهران، مهم‌ترین کار ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور در این مراسم باشکوه است؛ لذا حضور در این مراسم، به منزله حضور در محل کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:57 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۶۵۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن اطلاعیه مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها به شرح زیر است:

«نظر به گرامیداشت مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع آن سردار سرافراز اسلام در روز دوشنبه در تهران، مهم‌ترین کار ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور در این مراسم باشکوه است؛ لذا حضور در این مراسم، به منزله حضور در محل کار خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:  نکته‌ای در مورد «سپهبد سلیمانی» که برای اولین بار مطرح می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش