Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، جمعی از معاونان و مدیران این اداره کل، رئیس و اعضای کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر  به منظور هماهنگی نهایی جهت اجرای طرح هوشمند سازی خدمات حمل و نقل مسافر و طرح جامع یکپارچه سازی مدیریت فروش بلیت های ناوگان مسافری استان در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس؛در این جلسه سیاهپور با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن طرح هوشمند سازی خدمات در پایانه های مسافری استان گفت: ضروری است در اجرای بهینه و موثر طرح جدید ارائه شده در بخش حمل ونقل مسافر جاده ای با ایجاد وحدت رویه و احصاء اهم مشکلات و معضلات احتمالی و همچنین راهکارهای مناسب جهت ارزیابی بازخورد و همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات پیش رو، بستر مناسب ارائه خدمات از سوی شرکت های حمل ونقل مسافربری فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: براین اساس زمینه آرامش و امنیت مسافران با برخورداری از خدمات تعریف شده در سطح پایانه های مسافربری بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. رییس کمیته تسیهلات دائمی خدمات حمل و نقل مسافر جاده ای استان فارس خاطر نشان ساخت: از دیگر دغدغه هایی که به دنبال برطرف کردن آن هستیم، شفافیت، قانونمندی، خدمات بهتر و سالم سازی در حوزه های اداری و صنوف می باشد.

وی با اشاره به رعایت قانون در شبکه سیر اذعان داشت: ضوابط شبکه سیر براساس قانون باید اجرا و در این حین فعالیت شرکت باید بطور کامل رصد شده سپس اصلاحیه ها صورت پذیرد. مهندس سیاهپور با تاکید بر فروش اینترنتی بلیت های مسافرتی اظهار داشت: فروش اینترنتی بلیت سبب تسریع در خدمات رسانی با هزینه کمتر شده و همچنین چابک سازی شرکت ها را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه طرح یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت های مسافری استان با همکاری و هماهنگی سازمان حمل و نقل مسافربری شهرداری شیراز اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: این طرح که در فاز نخست در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز اجرا می گردد، به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع تر، مقابله با پدیده دلال بازی، هدایت درخواست ها از طریق فضای مجازی و سایت های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه حمل و نقل مسافر جاده ای استان گفت: در حال حاضر 3800 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری تحت پوشش 131 شرکت مسافربری و فعالیت مستقیم 6 هزار و 700 راننده حرفه ای دارای کارت هوشمند در حال ارائه خدمات به عموم هم استانی های گرامی قرار دارد. در این جلسه مقرر شد طرح یکپارچه سازی فروش بلیت شرکت های مسافری استان فارس از تاریخ 10 دی ماه به صورت آزمایشی آغاز شده و در 20 دی ماه به صورت رسمی رونمایی شود. در پایان جلسه مهندس سیاهپور با همراهی افراد حاضر در جلسه، از کیوسک های نصب شده در پایانه مسافربری شهید کار اندیش بازدید به عمل آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات

سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از بومی‌سازی ۱۹ هزار قلم تجهیزات و اقلام پرمصرف مورد نیاز شرکت‌های بهره‌بردار و کارخانجات عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب خبرداد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا معصومی با اشاره به شمار اقلام خریداری شده در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مدیریت تدارکات و امور کالا تاکنون ۱۹ هزار قلم از تجهیزات و اقلام پرمصرف مورد نیاز شرکت‌های بهره‌بردار و کارخانجات عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب را همسو با نگهداشت و افزایش تولید، با توان شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده داخلی بومی‌سازی و از انحصار شرکت‌های خارجی خارج کرده است.

وی افزود: پارسال حدود ۲ هزار و ۶۸۹ قطعه به ارزش ریالی معادل ۸ همت از شرکت‌های درون‌استانی و حدود هزار و ۲۵۸ قطعه به ارزش ۲۴ همت از شرکت‌های برون‌استانی خریداری شد، مجموع اقلام خریداری شده حدود ۳ هزار و ۹۴۷ قلم به ارزش ۳۲ همت است.

سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به نوع کالاهای تأمین شده تصریح کرد: برخی کالاهای تأمین شده از سوی این مدیریت شامل قطعات یدکی مورد نیاز راه‌اندازی و انجام به کار ماشین‌آلات فرایندی مختلف مناطق نفت‌خیز جنوب مانند توربین‌ها، کمپرسور، پمپ، مواد شیمیایی مورد نیاز حفاری و کارخانجات بهره‌برداری، لوله‌های جریانی، ماشین‌الات ترابری، اقلام درون چاهی و سرچاهی، قطعات و تجهیزات ابزار دقیق، برق، انواع فیلتر و کالای عمومی برای کارخانه‌ها و دیگر بخش‌های مناطق است.

معصومی درباره آمار دریافتی انبارهای مدیریت تدارکات و امور کالا در اهواز و آغاجاری ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ آمار دریافتی انبارهای مدیریت تدارکات و امور کالای اهواز حدود ۱۵ هزار و ۱۴۰ قطعه کالا به ارزش وزنی ۱۴۸ هزار و ۲۱۱ تن بوده است و آمار انبارهای آغاجاری نیز حدود ۵ هزار و ۴۳۹ قطعه، به ارزش وزنی ۳۰ هزار و ۹۲۹ تن می‌رسد، آمار ارسالی از انبارها در اهواز ۱۹ هزار و ۹۴۰ قطعه و آغاجاری ۳۷ هزار و ۲۹۸ قطعه است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام تأمین شده در سال ۱۴۰۲ تقریبا معادل سه برابر سال ۱۴۰۱ بوده است، گفت: مدیریت تدارکات و امور کالا طی امسال تأمین همه قطعات حیاتی و مهم را در دستور کار دارد تا ضمن کنترل موجودی انبارها از بروز مشکلاتی مانند کمبود تجهیزات و قطعات برای شرکت جلوگیری کند.

سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اقدام‌های شاخص و قابل‌توجه این مدیریت طی پارسال تصریح کرد: اخد موافقت گمرک درباره بخشودگی حق توقف کانتینر و کالای ورودی موقت در گمرک به ارزش بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان، تخصیص و شناسایی تعداد قابل‌توجهی از اقلام راکد و مازاد پروژه‌ها همسو با ساماندهی وضع انبارهای کالای مناطق نفت‌خیز جنوب جهت استفاده در پروژه‌ها، انتقال موقت انبار لوله و لوله‌جداری اهواز به زمین ۱۷ هکتاری کریت‌کمپ، قرارداد خرید لوله‌های درزدار جریانی ۴۲ اینچ با شرکت لوله‌سازی اهواز به ارزش ۳.۷ همت و احداث ۹ سوله به مساحت ۵ هزار متر مربع در انبارهای ناحیه کریت‌کمپ و مجموعه عملیات کالای آغاجاری از جمله اقدام‌های شاخص این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بود.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟