Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی والیبال کشورمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات انتخابی قاره کهن به مصاف حریفان می‌روند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی والیبال بانوان و آقایان کشورمان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به کشور‌های تایلند و چین رفته اند تا در مصاف با رقبای آسیایی شانسشان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بسنجند،  شاگردان کولاکوویچ شانس بسیار بالایی برای حضور در مسابقات المپیک دارند و بخت اول این رقابت‌ها محسوب می‌شوند، جدی‌ترین حریفان تیم ملی آقایان کشورمان در این راه کره جنوبی، چین و استرالیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در طرف مقابل شرایط متفاوتی دارد و کارش برابر حریفان خیلی آسان نخواهد بود، شاگردان میترا شعبانیان اگرچه در این دوره نباید با تیم  هایی، چون چین و ژاپن که پیش از این المپیکی شدند رقابت کنند، اما کار آسانی هم ندارند و به همین دلیل این سرمربی تریجح داده تا با ترکیب جوانش پا به این مسابقات بگذارد.  

برنامه رقابت‌های انتخابی المپیک برای تیم ملی آقایان

تیم ملی والیبال مردان ایران - چین تایپه (سه شنبه - ۹۸/۱۰/۱۷  - ساعت ۱۱:۳۰)
تیم ملی والیبال مردان ایران - قزاقستان (چهارشنبه - ۹۸/۱۰/۱۸ - ساعت ۱۱:۳۰)
تیم  ملی  والیبال مردان  ایران-  چین (پنجشنبه - ۹۸/۱۰/۱۹-ساعت  ۱۵:۳۰)

برنامه رقابت‌های انتخابی المپیک برای تیم ملی بانوان 

تیم ملی والیبال زنان ایران - قزاقستان (سه شنبه - ۹۸/۱۰/۱۷ - ساعت ۹:۳۰)
تیم ملی والیبال زنان ایران - کره جنوبی (چهارشنبه - ۹۸/۱۰/۱۸ - ساعت ۱۲:۰۰)
تیم  ملی  والیبال  زنان  ایران  - اندونزی  (پنجشنبه  - ۹۸/۱۰/۱۹-ساعت ۹:۳۰)

برنامه‌های فوق تنها برای دور گروهی این رقابت‌ها است و برنامه دیگر بازی‌ها هم متعاقبا پس از مسابقات مقدماتی اعلام خواهد شد. این بازی‌ها در بخش بانوان و آقایان از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ دی جریان دارد و تمام ساعت‌های آن به وقت تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران المپیک کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد