Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:26:02 GMT

۶ کشته و مصدوم در تصادف جاده رضی‌- اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۲۱۹۵

۶ کشته و مصدوم در تصادف جاده رضی‌- اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: متاسفانه در حادثه رانندگی جاده رضی- اردبیل ۶ نفر کشته و مصدوم شدند.

صفوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در حادثه رانندگی که بین خودرو پژو مسافربری بین‌شهری و سمند پلاک دولتی در جاده رضی- اردبیل اتفاق افتاد، متاسفانه ۴ نفر از سرنشینان خودرو پژو که اتباع جمهوری آذربایجان‌ بودند، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه ۲ نفر مصدوم نیز داشت که با حضور اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام اینکه به دلیل بارش برف، سطح جاده خیس و لغزنده است از هموطنان خواست در این شرایط با احتیاط رانندگی کرده و از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.

وی گفت: علت این حادثه رانندگی در دست بررسی است و از رانندگان درخواست می‌شود در شرایط برفی جاده‌ها ضمن رعایت فاصله طولی مناسب، حتما با سرعت مطمئنه‌ حرکت‌ کنند.

انتهای پیام/3463/616/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل تصادف بیمارستان پلیس کشته تبعه آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده نیسان اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرق قبل از پل فرهنگ یک دستگاه جرثقیل نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده گفت: سرعت زیاد این جرثقیل نیسان باعث شد راننده دیگر نتواند وسیله خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی به علت توقف خودروها برای دیدن حادثه تصادف بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و به وضعیت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

در انتها سرهنگ جوانبخت اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 6086116

دیگر خبرها

  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز