Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید حشمت الله صمیمی دوست به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است، ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهاد ها ، سازمانها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و زرارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای«مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است که صمیمی دوست از مهر ماه سال‌جاری تاکنون به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد استانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد

«محمد مخبر» در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب و ابراز امیدواری کرد که وی با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشد.

متن کامل حکم معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود