Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه کشورمان با تاکید بر اینکه حمله به مراکز فرهنگی جنایت جنگی است، گفت: پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دونالد ترامپ که با ترورهای ناجوانمردانه روز جمعه به شکلی گسترده حقوق بین‌الملل را نقض کرده است، اکنون تهدید می‌کند که دوباره قوانین بین‌المللی را نقض خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف قرار دادن مراکز فرهنگی جنایت جنگی است. پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

وی در توییتر دیگر نوشت: آن دلقک‌های دیپلمات‌ نما و آنهایی که بی‌شرمانه نشسته‌اند و اهداف فرهنگی و غیرنظامی ایران را شناسایی می‌کنند، حتی نباید برای باز کردن یک فرهنگ لغت حقوقی زحمت بکشند.

وزیر امورخارجه تصریح کرد: اصول بین‌المللی به نورم‌های بی چون و چرای حقوق بین‌الملل اشاره دارند که به عنوان مثال، خطوط قرمز بین‌المللی را مشخص می‌کنند.  

ظریف به توییت شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره دارد که با اشاره به وعده مقامات کشورمان برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا در به شهادت سردار سلیمانی و همراهانش در عراق آورده است: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند. این سراسیمگی و آشفتگی ترامپ در واقع در واکنش به تاکید مکرر مقامات عالی کشورمان است که از زمان شهادت سردار سلیمانی در روز جمعه، بارها تاکید کرده‌اند که پاسخی قاطع و دردناک در زمان و مکان مناسب به این جنایت آمریکا خواهند داد.

منبع: ایسنا

کد خبر 404361

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه آمریکا ترامپ غرب آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، رئیس جمهور کشورمان در پایان سفر دو روزه خود به پاکستان در آخرین برنامه خود، در جمع فعالان اقتصادی، فرهنگی و دینی شهر کراچی که به میزبانی سروزیر و دولت محلی ایالت سند برگزار شده بود، حضور پیدا کرد.
در این مراسم دکتر رئیسی با بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی بر پایبندی ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و گفت:
در این همایش همچنین شخصیت‌های پاکستانی ضمن پر اهمیت دانستن سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان، بر مودت و دوستی دو ملت و تقویت روابط همه جانبه بین دو‌کشور تاکید کردند.
هیات عالی رتبه کشورمان بعد از سفر دو روزه رسمی خود، پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد.....

 

اظهارات:
ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور ایران
ناصر علیشاه - رئیس مجلس ایالت سند پاکستان
مفتی فاروقی از علمای اهل سنت پاکستان

دیگر خبرها

  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴