Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه مطبوعات و رسانه‌های شمال استان کرمان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در بغداد که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش شد، از همکاران رسانه‌ای و مردم برای حضور در مراسم تشییع ایشان در کرمان دعوت به‌عمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن بیانیه به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

ﺍﺯ ﻣؤﻣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻧﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺁﻥ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﺑﺴﺘﻨﺪ [ﻭ ﺁﻥ ﺛﺒﺎﺕ ﻗﺪم ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺣﻖ ﺗﺎ ﻧﺜﺎﺭ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺩ] ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻭﻓﺎ ﻛﺮﺩﻧﺪ، ﺑﺮﺧﻰ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺭﺳﺎﻧﺪﻧﺪ [ﻭ ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺎﻳﻞ ﺷﺪﻧﺪ] ﻭ ﺑﺮﺧﻰ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ [ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺍ] ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻰﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻫﻴﭻ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻠﻰ [ﺩﺭ ﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ] ﻧﺪﺍﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ. (احزاب/۲۳)

شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی سردار بزرگ و پرافتخار اسلام ، پرچمدار بین المللی مقاومت ،مجاهد نستوه و فرمانده اثرگذار منطقه را به محضر بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرماندهی کل قوا و ملت مومن ،صبور و شهید پرور ایران و همشهریان کرمانی تسلیت عرض می‌نماییم.

خانه مطبوعات و رسانه‌های شمال کرمان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی از همه همکاران رسانه‌ای استان کرمان تقاضا دارد تا با حضور در مراسم خاکسپاری فرزند کرمان حماسه به یادماندنی مردم این دیار در «روز تشییع» را به تصویر بکشند.

برای روان پاک و مطهر شهید والامقام علوّ درجات، و برای بازماندگان معزّز و همه همرزمان و همراهان او از درگاه حضرت حق جلّ و علا، صبر جمیل و ادامه راه او را مسألت می کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان ایران حمله تروریستی رسانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن ۱۵ نفر از جمله ۴ کودک شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیروهای امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که حال بیشتر آنها وخیم بود، به علت تداوم حملات هوایی رژیم اشغالگر منتقل کنند.

به گفته منابع محلی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه النجوم در منطقه مصبح در شمال رفح شماری شهید یا زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که اشغالگران خانه ای را در منطقه «برکة الوز» در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند و جنگنده های اسرائیلی نیز شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرا دادند.

کد خبر 6062548

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم