Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:46:17 GMT

صفایی: حضور در محضر سردار سلیمانی افتخار بود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۳۴۶۵

صفایی: حضور در محضر سردار سلیمانی افتخار بود

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال در عزاداری  شهید سردار سلیمانی شرکت خواهد کرد. 

رضا صفایی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران و قطر پاسور تیم سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت:هنوز از خبر شهادت سردار سلیمانی شوکه و خشمگین هستم.هم عصری و حضور در محضر ایشان  افتخار من است و او را  شجاع ترین فرمانده ها می‌دانم و فکر میکنم همه ما ایرانی ها به شخصیت بزرگش مدیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفایی در پایان  افزود: امیدوارم که هیچوقت خون این مرد بزرگ  پایمال نشود و مردم ایران و همه اقشار جامعه از جمله ورزشکاران نیز باید باهم‌متحد باشیم و انتقام این جنایت را بگیریم .

سایپا البرز سردار قاسم سلیمانی لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا البرز سردار قاسم سلیمانی لیگ برتر والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: این عملیات فوق العاده مهم در عرصه محاسبات نظامی جهان بود و بسیاری از کشور‌ها به کمک رژیم صهیونیستی آمدند ولی موفق نشدند.

وی بیان کرد: عملیات "وعده صادق" به همگان نشان داد ایران در عرصه تجهیزات، مدیریت، هدایت و رزم الکترونیک دارای جایگاه والایی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خود را در نظام آماری نظامی و تسهیلاتی جهان یک رژیم قدرتمند نظامی نشان می‌داد، اما این عملیات نشان قدرت دفاعی این رژیم جعلی در مقابل اقتدار نظامی ایران قابل ملاحظه نیست.

صفایی بوشهری ادامه داد: عملیات "وعده صادق" موجب امید و خوشحالی مردم آزاده جهان و به ویژه مردم محور مقاومت شد و آرزویی بود که ملت ایران در این ۴۵ سال انتظار آن را می‌کشیدند چراکه این رژیم سفاک عملیات‌های تروریستی و تحرکاتی در حوزه‌های مختلف به ایران تحمیل کرده است.

وی افزود: عملیات "وعده صادق" پاسخی اندک و تنبیهی به رژیم صهیونیستی بوده و اگر بخواهد از این به بعد کوچک‌ترین تحرک علیه ایران اسلامی داشته باشد متحمل بزرگ‌ترین ضربه می‌شود.

صفایی بوشهری اظهار کرد: رژیم کودک کش اکنون دچار بحران فکری و هویتی شده چراکه متحمل شکستی سخت شد و در انظار عمومی جهان به شدت تنزل یافته است.

وی بیان کرد: در شب گذشته نیز ریزپرنده‌هایی توسط برخی به حرکت درآوردند که تنها با هدف جنگ رسانه‌ای انجام شد تا بگویند در برابر ایران پاسخ دادند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: به زودی اسراییل محو خواهد شد و نابودی خود را توسط رزمندگان اسلام به چشم خواهد دید و این وعده راستیم خداوند برای نابودی ظلم و ظالم است.

وی با گرامیداشت ۲ اردیبهشت ماه روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نیرو مایه اقتدار، عزت و پیشرفت ایران اسلامی است و در این چند دهه شهدای بی شمار تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به در پیش بودن روز تجلیل از شهدای ورزشکار، یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی عنوان کرد: از شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور انتظار است براساس نگاه و اندیشه رهبر معظم انقلاب تحول لازم را در خود ایجاد کند تا قدرت و تحولات فرهنگی براساس آموزه‌های اسلامی ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر