Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حدود ۱۰ بازیکن جدید در جریان نقل و انتقالات فوتبال به تیم‌های فوتبال سپیدرود، ملوان و داماش پیوستند.

سپیدرود رشت

سرخ پوشان رشتی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک عملکرد ضعیفی داشتند، سعی کردند با جذب چند بازیکن نقطه ضعف خود را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد آقایی، مدافع ۲۲ ساله سابق پرسپولیس که در فصل گذشته عضو تیم اکسین البرز بود با عقد قراردادی به جمع سپیدرودی‌ها ملحق شد.

امیرحسین نادم که یکی دیگر از تازه وارد‌های سرخ پوشان رشتی محسوب می‌شود، در جریان بازی تدارکاتی این تیم با پاس رشت از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد.

محمد رستمی، هافبک نیم فصل گذشته داماش گیلان هم در آستانه انعقاد قرارداد با سرخ جامگان رشتی قرار گرفته است.

میثم فردوسی هم که یکی از بهترین‌های سپیدرود در نیم فصل اول بود به عضویت تیم مس کرمان درآمد.

ملوان انزلی

ملوانان که به تازگی قراردادی را با منطقه آزاد بندر انزلی تحت عنوان اسپانسرینگ به امضا در آوردند، در جذب بازیکن فعالیت پررنگی نداشتند و فقط محمد غلامی را از تیم قشقایی شیراز به عضویت خود در آوردند تا این مهاجم کهنه کار بار دیگر به ملوان بازگردد.

عبدالعظیم گوک، مدافع ملوان انزلی در نیم فصل اول رقابت‌ها، با اتمام دوران خدمت مقدس سربازی خود از جمع قو‌های سپید جدا شد.

شاهین بالیجانی هم به دلیل عدم دریافت مطالبات، قرارداد خود را فسخ و جمع ملوانان را ترک کرد.

داماش گیلان

بزرگ‌ترین جابجایی در اردوی لاجوردی پوشان رشتی روی نیمکت این تیم بود و مازیار ربیعی فر که به عنوان مدیرفنی داماش در نیم فصل اول فعالیت می‌کرد، با صلاحدید مسئولان داماش جایگزین سیامک فراهانی شد و هدایت داماشی‌ها را برعهده گرفت.

همچنین مصطفی حاجتی هم از تیم شهرداری فومن جدا شد و در ادامه فصل در کنار ربیعی فر داماشی را هدایت خواهد کرد.

با خروج محمد رستمی، داماشی‌ها دست به کار شدند و محمدرضا مهدوی، هافبک کهنه کار فوتبال گیلان را دوباره به جمع خود برگرداندند.

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از روز سه شنبه (۱۷ دی ماه) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان یکی از بهترین عملکردهای خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را تا به اینجای کار داشته است. قوی سپیدانزلی از ۱۹ بازی خود توانسته ۳۲ امتیاز به دست آورد و در چهارم جدول قرار گیرد.

تیم ملوان در هفته نوزدهم دست به کار بزرگی زد و توانست با یک گل گل گهر سیرجان که یکی از مهم‌ترین رقبای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود را در ورزشگاه سیروس قایقران شکست دهد. این تیم در هفته بیستم باید فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند در تهران رو در روی پیکانی قرار گیرد که موفق به شکست سپاهان شده و شاگردان رضا عنایتی قصد دارند تا دومین پیروزی متوالی خود در این فصل را برابر این تیم شمال کشور به دست آورند. در طرف مقابل اگر ملوان بتواند با ۳ امتیاز کامل ورزشگاه شهید دستگردی تهران را ترک کند در صورت لغزش تراکتور به رده سوم جدول می‌رسد.

آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد خوب این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر روند رو به رشد ملوان در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، اکنون همه به این باور رسیده اند که ملوان یک تیم مدعی در لیگ برتر است. همین که تیم‌ها در برابر ملوان طوری بازی می‌کنند که حداقل امتیاز را به دست آورند نشان می‌دهد که ما تمرکز درستی روی اهداف خود داشته ایم.

همدلی در ملوان حرف اول را می‌زند

او ادامه داد: هیچ امری در فوتبال و در زندگی به صورت تصادفی رخ نمی‌دهد و باشگاه ملوان هم از این امر مستثنی نیست. زمانی که ضلع‌های یک مربع (باشگاه، سرمربی، بازیکن و هوادار) در کنار هم قرار می‌گیرند، نتیجه آن همدلی خواهد بود که امروز شاهد آن هستیم. من خودم به شخصه تمام تلاشم را کردم تا ۱۰۰ درصد بازیکنان مدنظر کادر فنی را در نیم فصل جذب کنم و می‌توانم بگویم تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شده اند.

تمام خواسته‌های کادر فنی را انجام دادیم

مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: البته مهدی تارتار با تجربه‌ای که در سالیان سال به دست آورده است، مناسب‌ترین بازیکن‌ها در پست‌های مختلف و با توجه به وسع مالی ما پیشنهاد داد و ما هم توانستیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم. خدا را شکر من و تارتار، به یک فهم و درک متقابل رسیده ایم و از خوشحالی هواداران ملوان بسیار خرسندم؛ با توجه به قدمت و تاریخ باشکوه ملوان ما برای انتقال ژنتیک ملوانی به نسل جدید و بازیکنان جوانمان به یک دستاورد بی نظیر نیاز داریم.

ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی تبدیل شده است

فهمیده خاطرنشان کرد: ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی لیگ تبدیل شده است و این روند رو به رشد به ما اجازه‌ی رؤیا پردازی می‌دهد. ما برای رسیدن به این رؤیای بزرگ تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای دومین بار به آسیا صعود کنیم و هوادارن عزیز و درجه یک ملوان را در سرتاسر ایران خوشحال کنیم.

امسال با آقایان و بانوان می‌توانیم آسیایی شویم

مدیرعامل ملوان در پایان گفت: امسال هم تیم بانوان و هم تیم آقایان ملوان امکان حضور در آسیا را دارند، من اینجا از تمام تلاش‌های کادر فنی بانوان و سرمربی محترم و بازیکنان خوبمان کمال تشکر را دارم. بانوان ملوانی مستحق قهرمانی هستند. امیدوارم که بتوانیم تا آخرین روز با همین شور و هیجان که بانوان هوادار ملوان تیم بانوان شهرمان را تشویق می‌کنند. پیام آور شادی برای همشهریان محترم انزلی چی و گیلانی باشیم. من به عنوان یک مدیر صنعت کشتیرانی که امسال وارد عرضه ورزش شدم. جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های همکاران خوب دریانورد و دریادل خود کمال تشکر را داشته باشم.

کد خبر 6053031

دیگر خبرها

  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است