Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@09:07:56 GMT

اسم‌هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۴۸۷۶

اسم‌هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند

رویداد۲۴ انتخاب مجیدی همزمان با فصل نقل و انتقالات زمستانی باعث شده تا نام‌های زیادی حوالی باشگاه استقلال به گوش برسد و لیست‌های مختلفی برای باشگاه منتشر شود. این اسامی که انتشار نام آن‌ها با استقبال هواداران نیز رو به رو نشده چهره‌های سابق تیم فوتبال استقلال را تشکیل می‌دهند که در سال‌های گذشته با پیراهن این تیم توفیقی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بهنام برزای، حسن بیت سعید، آندرانیک تیموریان، محسن فروزان، جبوری و چند چهره دیگر اسامی هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان لیست فرهاد مجیدی منتشر شدند.   بیشتر بخوانید: امضای وزیر پای حکم سرمربیگری فرهاد مجیدی؟! یکی از مدیران باشگاه استقلال ضمن تکذیب حضور نام این بازیکنان در لیست فرهاد مجیدی اعلام کرد که مذاکرات باشگاه با گزینه‌های مد نظر مجیدی به زودی آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد این باشگاه در ابتدا به دنبال برطرف کردن مشکلات بازیکنان حال حاضر این باشگاه و البته دستیاران فرهاد مجیدی است و بعد از شروع تمرینات و بازگشت نظم به روند تیمی، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات از سر می‌گیرد. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q37 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مدافع راست سابق استقلال از سال‌های دوران فوتبال خود صحبت کرد و اعتقاد دارد که حضور در سپاهان خاطره‌ای برای او بود که باعث شد پس از بازگشت به استقلال دیگر از این تیم جدا نشود و حتی در آخرین فصل حضور پیشنهاد تراکتور را رد کند تا در استقلال خداحافظی کند.

در ادامه نکاتی از سال‌های طولانی حضور او در استقلال و مسیر رسیدن به این تیم، جدایی از جمع آبی‌ها و خداحافظی در این تیم را مشاهده می‌کنید:

شروع دوران حرفه‌ای با ابومسلم

زمانی که جوانان استقلال بودم برای خدمت سربازی به مشهد رفتم و لیگ برتری شدن ما از فوتبال مشهد و ابومسلم بود و سرمربیگری ام هم از همین شهر شروع شدم، با توجه به اینکه خوشه طلایی داشت به مشهد منتقل می‌شد انگیزه ای شد به این تیم بروم، خاطرات خوبی همراه با جباری در مشهد دارم.

ماجرای بازگشت دیر هنگام به استقلال

من 18 سالم بودم که به ابومسلم رفتم و سربازی ام را تمام کردم، من اشتباه انتخابی داشتم و بعد از اتمام سربازی آقای قلعه نویی من را می‌خواست اما اشتباه کردم و رفتم پیکان، در آن سال فرزاد مجیدی دفاع راست استقلال بود، اگر میامدم احتمال حضور در جام جهانی 2006 هم بود، مشاورهای خوبی نداشتم و به پیکان رفتم و همان سال آن تیم سقوط کرد و به سختی رفتم پاس و 3 سال هم در این تیم بودم، 2 سال پاس تهران با مجید جلالی و دنیزلی کار کردم، چندسالی که دیر رفتم استقلال به دلیل این بود که مشاورهای خوبی نداشتم.

از پیوستن به سپاهان پیشمان شدم

خیلی دوست ندارم راجب یک سال حضور در سپاهان صحبت کنم، یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که دوست داشتم خاطره حضور در سپاهان را از هواداران استقلال پاک کنم، وقتی به استقلال بازگشتم دیگر به تیم دیگری نرفتم، من از بچگی در استقلال بزرگ شدم و آن زمان هم جوان بودم که به تیم سپاهان منتقل شدم، بعد از اینکه رفتم سپاهان فهمیدم چقدر هواداران روی من حساس هستند، دو سال استثنایی در استقلال داشتم و نزدیک 18 پاس گل دادم که البته آرش خیلی‌هایش را گل نکرد (باخنده)!

بعد از اینکه رفتم سپاهان فهمیدم که اشتباه بزرگی کردم و بعد به استقلال بازگشتم و دیگر از این تیم جدا نشدم و در این تیم خداحافظی کردم.

رد پیشنهاد تراکتور برای حداحافظی در استقلال

سال 98 آخرین سالی بود که برای استقلال بازی کردم و بعد از آن تصمیم گرفتم که بازی نکنم که همون سال آقای زنوزی پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد اما دوست داشتم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و چون دوست داشتم مربیگری کنم نمی‌خواستم تیم دیگری بروم، خیلی ها به من گفتند چرا اینقدر زود فوتبال را تمام کردی و به آنها گفتم از جوانان استقلال شروع کردم و دوست داشتم همانجا کارم را تموم کنم، این گارانتی هست که اگر از استقلال جدا شوی چند سال می‌توانی در تیم های دیگر خداحافظی کنی، با افرادی مثل علیرضا منصوریان مشورت کردم و خوشحالم که فوتبالم را در تیم محبوب کودکی‌ام تمام کردم.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند