Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@05:30:26 GMT

نتایج آزمون جبرانی جامع اصلح اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۳۱۱

نتایج آزمون جبرانی جامع اصلح اعلام شد

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج آزمون جبرانی جامع مهارت آموزان(اصلح) خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج آزمون جبرانی جامع مهارت آموزان ماده 28 خبر داد و گفت: با پایان عملیات تصحیح پاسخنامه های چند گزینه ای و عملکردی و تحلیل آماری، مهارت‌آموزان ورودی سال 1397 همچنین سال های 95 و 96 شرکت‌کننده در آزمون جبرانی کتبی ارزشیابی صلاحیت­‌های حرفه­‌ای برگزار شده در 29 آذر ماه گذشته، می توانند امروز یک شنبه 15 دی ماه با ورود به سامانه هدف به نشانیhadaf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

cfu.ac.ir  با دریافت کارنامه خود از نتایج آزمون مطلع شوند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به مهارت آموزان معترض نسبت به نمره نهایی خود خاطر نشان کرد: 18 لغایت 21 ماه جاری، زمان درج اعتراضات در سامانه هدف است.

وی، چهارشنبه 25 دی ماه را زمان اعلام نتیجه بررسی اعتراضات اعلام و اظهار کرد: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، نتایج را از طریق همین سامانه به اطلاع مهارت آموزان معترض می رساند.

کچوئیان، در خصوص مهارت آموزانی که موفق به شرکت در آزمون جبرانی جامع اصلح نشده و یا حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اند تصریح کرد: هر گونه تصمیم نهایی در این خصوص متعاقبا از طریق معاونت نظارت اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون جبرانی جامع اصلح ویژه مهارت‌آموزان ورودی سال 97 و افراد باقیمانده از سال های 96 و 95 بود که موفق به گذراندن فرآیند اصلح در اول شهریور ماه نشده بودند. بخش کتبی جبرانی آزمون جامع اصلح، روز جمعه 29 آذر همزمان در 6 استان کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش آزمون دانشگاه کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NoeEmpApKrnElem140301/ مشاهده کنند.

کد خبر 746868

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان نیر در روستاهای سرعین
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود
  • اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شریف