Web Analytics Made Easy - Statcounter



کاندیدای ریاست جمهور آمریکا تهدید تازه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مراکز فرهنگی ایران را تهدید به مرتکب شدن جنایتی جنگی خواند.

به گزارش ایسنا، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی و کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به تهدید جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، در صفحه توییترش خطاب به ترامپ، نوشت: تو تهدید می‌کنی که جنایت‌های جنگی مرتکب شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سر جنگ با ایران نداریم. مردم آمریکا خواهان جنگ با ایران نیستند. این دموکراسی است. تو نمی‌توانی جنگی را با ایران آغاز کنی و تهدیدهایت، نظامیان و دیپلمات‌هایمان را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد.[این کار را] متوقف کن.

واکنش این مقام آمریکایی در پی اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته مطرح می‌شود که گفته بود: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند.

ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به گفته او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می‌شود.

او در پایان گفته است: ایالات متحده هیچ تهدیدی نمی‌خواهد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور آمریکا، نوشت: دونالد ترامپ که با ترورهای ناجوانمردانه روز جمعه به شکلی گسترده حقوق بین‌الملل را نقض کرده است، اکنون تهدید می‌کند که دوباره قوانین بین‌المللی را نقض خواهد کرد. هدف قرار دادن مراکز فرهنگی جنایت جنگی است.

وی ادامه داد: پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد