Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز یکشنبه در نشست صمیمی با دبیران و اعضای هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی قم در تالار کرامت استانداری، اظهار داشت: نگاه و رویکرد این هسته‌ها باید تعالی‌بخش، مثبت نگرانه و امید آفرینانه باشد.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره موضوع تعهد و تخصص مطرح بوده و پیرامون آن دیدگاه‌های مختلفی نیز صورت گرفته ولی در حقیقت این دو مقوله به هم مرتبط می‌باشند و اثبات یکی نفی دیگری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اگر کسی تخصص و توانمندی انجام مسئولیتی را ندارد ولی آن را بپذیرد در حقیقت تعهد نیز نداشته است، یادآور شد: بخشی از تعهد همان تعهد کاری و تعهد به شرح وظایف و اختیارات موجود یک پُست است، ازاین‌رو پیش از قبول هر مسئولیتی باید ظرفیت و شایستگی آن را داشته باشیم.

 استاندار قم گفت: باید در مدیریت اسلامی جذب حداکثری را داشته باشیم و در عین گزینش شایسته‌ترین افراد، سرمایه‌های انسانی را بر اساس توانمندی‌ها رشد دهیم.

سرمست ادامه داد: باید از فعالیت کسانی که توانمندی‌های لازم را ندارند و حتی می‌توانند در مسیر مدیریتی خود ضایعاتی را نیز به بار بیاورند، پیشگیری شود.

وی همچنین ضرورت شناسایی افراد مستعد و توانمند برای مدیریت را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخشی از کار گزینش، مراقبت، حراست و حفاظت از سرمایه‌های انسانی است، چراکه اگر نتوانیم خوب استعدادها را شناسایی کرده و در مسیر ارتقای مدیریتی قرار دهیم، از چنین مدیرانی محروم می‌شویم.

وی بیان کرد: درعین‌حال جلوگیری از نفوذ و به دست گرفتن قدرت توسط کسانی که شایستگی‌ها و زمینه‌ها را ندارند ضروری است.

استاندار قم در پایان گفت: در نظر گرفتن مصلحت سازمان، منافع ملی و نظام اسلامی از اولویت‌های گزینش گران باشد، و در عین شایسته گزینی رعایت اخلاق و معیارهای دینی را نیز مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها قم دولت تدبیر و امید استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم دولت تدبیر و امید استانداری قم بهرام سرمست قم دولت تدبیر و امید استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست‌ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است

شورای عالی سازمان نظام پرستاری در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ یاد کرد و ضمن حمایت قاطع از پاسخ مشروع کشورمان در تنبیه متجاوز، در عین حال از پرستاران جهان و جامعه بین‌المللی سلامت برای اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولت‌ها و انجمن‌های صنفی جهت توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، علیه مردم غزه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در متن بیانیه شورای عالی نظام پرستاری آمده است:

« أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

به کسانی که مورد ستم قرار گرفته‌اند، اجازه جهاد داده شده است؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست.

پس از ماه ها جنایات بی سابقه رژیم غیر انسانی صهیونیسم، در غزه و حمله به مراکز دیپلماتیک ایران و به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ مشروع کشورمان طبق قوانین بین المللی، علاوه بر اینکه نمایانگر تعهد قاطع ملی به تمامیت ارضی و امنیت کشور است، مسئولیت پذیری جمهوری اسلامی ایران نسبت به برقراری صلح در منطقه و جهان را نشان می‌دهد.

چشمان همه دنیا در این دوران نکبت‌بار حیات رژیم صهیونیستی شاهد بوده که این دولت غاصب به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ به طور مستمر همه قوانین بین المللی از جمله قوانین حفاظت و حراست از مراکز درمانی و عدم حمله به کادر درمان را زیر پا گذاشته و صلح و امنیت بین‌المللی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

سازمان نظام پرستاری ضمن حمایت قاطع از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز، پرستاران آزاده جهان و جامعه بین‌المللی سلامت، این حافظان جان انسان، را به اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولت‌ها، وزرای بهداشت، روسای مراکز درمانی و انجمن‌های صنفی برای توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، علیه مردم غزه دعوت می‌کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست‌ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • ‌سیاست تشویقی برای حفظ باغات شیراز در دستور کار قرار گیرد
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی