Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب «تک آوران گردان یکم» گفت‌: سردار سلیمانی گنجی بود که راز‌ها در سینه داشت من متاسف هستم که خاطرات او به دلیل فروتنی که داشت اجازه نداد روایت شود، ولی قطعا همسنگران و همرزمانش می‌توانند خاطراتی از این فرد بزرگ بیان کنند که روایت و تدوین خواهد شد. تاریخ انتشار: 16:35 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۱۹۷

قاسم یاحسینی نویسنده کتاب «تک آوران گردان یکم» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی بی‌شک یکی از چهره‌های برجسته در طول چهل سال اخیر بوده است، هیچ فرمانده نظامی را که تا این سطح از مقبولیت، مشروعیت و محبوبیت در بین مردم داشته باشد طی این سال‌ها نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اندوه فراوان مردم برای شهادت این سردار دل‌ها، غمی بزرگ است.

وی با اشاره به لحظه شنیدن خبر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: خبر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی مرا بهت زده کرد احساس کردم یکی از نزدیکترین اقوام خود را از دست داده‌ام، برای لحظلاتی باور نمی‌کردم.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین واکنش‌ها به شهادت سردار سلیمانی اینجا کلیک کنید یاحسینی به تاثیر خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی و اندوه جامعه ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: تاثر همه افراد جامعه از خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی و اندوه این ضایعه نه تنها کشور بلکه دل تمام مسلمانان را تحت تاثیر قرار داد، بی شک ایران پر از سلیمانی‌ها است ما همان ملتی هستیم که ققنوس وار از خاکستر قوی‌تر و مطمئن‌تر بلند شدیم و به پرواز خود ادامه دادیم.

وی ضرورت توسعه و بسط آرمان‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را امری مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد: من معتقدم ما موظفیم آرامان‌هایی را که سردار شهید قاسم سلیمانی بخاطر آن به شهادت رسیده است را بسط و توسعه دهیم در حقیقت هدف وی سربلندی ایران، ایجاد ایرانی امن و مطمئن همچنین ایرانی پیشرفته بود، لذا گسترش اندیشه‌های سردار بزرگ امنیت با معرفی و نگارش کتاب‌های متعدد امکان پذیر خواهد شد. 

نویسنده کتاب «پرواز از روی خاک» به توصیف سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و ابراز کرد: سردار سلیمانی گنجی بود که راز‌ها در سینه داشت من متاسف هستم که خاطرات او به دلیل فروتنی که داشت اجازه نداد روایت شود، ولی قطعا همسنگران و همرزمانش می‌توانند خاطراتی از این فرد بزرگ بیان کنند که روایت و تدوین خواهد شد، من شک ندارم رمان‌ها در مورد رشادت، دلیری و مدیریت سردار شهید قاسم سلیمانی به رشته تحریر در می‌آید.

یاحسینی پرداختن به شخصیت و فعالیت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: نقش محوری سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس و نیز به عنوان سرباز ولایت خاطراتی ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود لذا ثبت، ضبط و تدوین اطلاعات از این سردار بزرگ، آگاهی‌ گران قیمتی در اختیار ملت ایران قرار می‌دهد.    انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات سردار شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم