Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای گذشته جمعی از اصلاح‌طلبان تندرو از جمله محمدرضا خاتمی، سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده، پروانه سلحشوری، مسعود باستانی، فخرالسادات محتشمی‌پور و مهدی محمودیان در بیانیه‌ای منفعلانه مقامات کشورمان را از انتقام سخت از آمریکا در پی به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بر حذر داشته اند؛ در حقیقت این جریان با تئوریزه کردن "نه به انتقام" در حال پالس به آمریکایی ها برای تجاوزگری بیشتر و جنگ طلبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که انتقام از جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت‌رساندن سپهبد سلیمانی، ترجیع‌بند افکارعمومی کشور طی دو روز کشور بوده‌است، روزنامه دولتی «شهروند» مصاحبه‌ای از زیدآبادی، اصلاح‌طلب تندرو را به چاپ رسانده که در بخشی از آن آمده‌است: طبق اعلام شورای عالی امنیت ملی، پاسخ ایران به آمریکا فوری نیست و آن را به زمان و مکان مناسب موکول کردند؛ این زمان و مکان مناسب شاید اصلا پیش نیاید! چون هرنوع پاسخی ممکن است یک بازی پینگ‌پنگی ایجاد کند که دوطرف را وارد جنگی تمام‌عیار خواهدکرد!

طی روزهای گذشته نیز جمعی از اصلاح‌طلبان تندرو از جمله محمدرضا خاتمی، سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده، پروانه سلحشوری، مسعود باستانی، فخرالسادات محتشمی‌پور و مهدی محمودیان در بیانیه‌ای منفعلانه مقامات کشورمان را از انتقام سخت از آمریکا در پی به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بر حذر داشته اند؛ در حقیقت این جریان با تئوریزه کردن "نه به انتقام" در حال پالس به آمریکایی ها برای تجاوزگری بیشتر و جنگ طلبی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو